Scary Movie 4

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door 36O, 17 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 36O

36O Guest

Ik heb een probleempje en ik had gehoopt dat iemand mij er mee kon helpen.
    Ik heb namelijk dit gedownload: Scary Movie 4 (2006) SaGa CAM KVCD by Hockney(TUS Release) ((Scary Movie 4 dus)).

Maar ik wil deze graag als VCD op een cd schijfje hebben zodat ik hem kan afspelen op mijn DVD speler.
    Ik weet dat dit mogelijk is maar hoe doe ik dit?? met welke programma kan ik het het beste braden?? en als het lukt kan ik het dan ook op mijn 360 bekijken?? (want deze heeft ook een DVD speler en elke DVD speler zou toch VCD's moeten kunnen afspelen?).

Als iemand die hier verstand van heeft, mij een duidelijke uitleg zou kunnen geven dan zou ik dat ZEER op prijs stellen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2006
  2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod www.bioscoop.nl staat genoeg info.

En PS als je nou gewoon niet had vermeld dat het om een torrent etc gaat, blijft die waarschijnlijk open.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2006
  3. 36O

36O Guest

aha...i see
    ff je post editten aub

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een vriend vertelde me laatst over een gebouw met allerlei zalen, waar mensen in kunnen gaan zitten met z'n allen. En vervolgens kunnen ze een film bekijken zonder internetverbinding. :eek:

Anyway, films downloaden en branden is niet iets om hier te bespreken op het forum. :) *closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina