Scherm en PC ver van elkaar

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JapYooStyleZ, 20 okt 2005.

1. JapYooStyleZ

JapYooStyleZ Guest

Heeft iemand daar informatie over? En welke computers enz dat kunen?

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je iets duidelijker moet zijn, maar volgens mij kunnen alle pc's en schermen ver van elkaar af staan, als je maar een lang genoege aansluitkabel hebt...

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja gewoon een verleng kabbel voor je monitore en klaar!

4. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    en voor je toetsenboord en muis waarschijnlijk ook O-)

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Muis en toetsenbord zou ik dan draadloos doen, kost geen drol meer tegenwoordig.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wat vind je ver?

Als je een draadloos toetsenbord/muis hebt kun je tegenwoordig wel een meter of 5. En voor je monitor zal je gewoon een verlengstuk moeten halen. Ik vraag me alleen af wat het nut er van is :confused:

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft ie een scherm dat ie en als tv en als beeldscherm kan en wil gebruiken...

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat doe ik ook, maar dan plaats je je pc toch zo dat het alsnog goed uitkomt.

9. JapYooStyleZ

JapYooStyleZ Guest

er moet in een beeldscherm in een zaal kome voor werknemers waarop de planning te zien is. Op een andere computer ergens anders moeten we dat programma kunnen besturen. Een pc erbij zette is geen optie. En zo'n lange kabels hebben ze niet voor het scherm...

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Pfew, ik denk dan dat het niet mogelijk is. Het gaat dan zeker over afstanden van 10+ meter? Volgens mij zijn daar geen monitorkabels voor.

Ik zou geen oplossing weten zonder pc erbij, sorry.

11. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.176
    Dat hebben ze bij ons op school.

Ze hebben in de hal, 2 schermen opgehangen waar roosterwijzigingen enz op staan. En achter de muur zit een kamertje.

Dus als je naast je zaal een kamertje leeg hebt. PC in dat kamertje door de muur en daar je monitor.

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Bel is met een bedrijf dat die schermen ophangt (elektrotechnisch service bureau ofzo).
    Die hebben meestal wel oplossingen daarvoor !

13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    op mijn school hebben ze ook zoiets denk ik maar dan voor de roosterwijzigingen, aleen heb ik geen idee hoe ze dit doen gewoon een hele lange kabel gekocht denk ik....;)

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Waar ik dit systeem ken (in m'n oude school en op de UT) wordt het gebruikt met een TV. TV is met een mooie beugel tegen de muur geschroefd, en coax kabels zijn kilometers lang te koop! :)

(TV-out poort op je pc wel noodzakelijk, maar dat mag ook geen probleem zijn.)

15. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    idd enige mogelijheid is het via tv`s te laten lopen. monitors is geen optie...

en die tv out kabels kun je zo lang maken als je wil ( gaat niet met/over coax kabels eckie;))

Deel Deze Pagina