Als ik op LIVE ga zegt die eerst dat er een probleem is met de scoreboards accesen Daarna als ik in een server zit zie ik m`n ranking niet voor me naam En als ik bij de scoreboards kijk sta ik nergens tussen terwijl ik al wel tracks heb gereden enzo? hebben nog meer mensen dat? of ligt et aan dat ik et spel pas gister heb gehaald en dat dat fftjes duurt ofzo ?
Misschien iets ivb met die werkzaamheden aan de servers? Ik zeg ook maar wat hoor, maar kan d'r misschien wel iets mee te maken hebben Grtz Brother Bear
ik had ook zoiets Soms staan bv de onderste 4 namen er niet bij enzo, heel raar, er zitten zeg maar gaten in de ranglijst
ja dat zei general blade ook al dat er bv staat 48 49 50 55 56 57 er missen gewoon een paar rangen raar ik wil wel m`n rang voor de naam zien (is wel Stoer )
w00t! Maar om eerlijk te zijn, heb ik hier geen pasklaar antwoord voor. Buiten dat het mijzelf ook weleens gebeurd. Meestal is alles de volgende keer als ik inlog weer gefixed. de MGP2 scoreborden willen heel af en toe weleens vaker vaag doen. Bijv dat je net een tijd hebt verbeterd en dat achter je eigen naam staat (overall ranking) -0.80 seconden. WTF! Dan ben je sneller als je eigen ranking
Is het niet gewoon dat je nog niet op elk circuit een tijd hebt gezet? (behalve Sheridan, dat maakt niet uit)
ja dat zeiden er ook al een paar maar het lijkt me tog dat wanneer je 1 tijd neerzet op welke baan dan ook je dan al wel op de overall ranking moet staan ik ga nu wel is fftjes MGP2en fftjes zien of et misschien al beter is
De enige problemen waar ik van gehoord heb is dat men de rankings nouwelijks meer kon bekijken als de friends list te groot was. Dus heb je heel veel peoples in je lijst... dan kan ie nog wel eens moeilijk doen.