ik wil graag het scherm opnemen van de xbox360 wat is de beste manier om dat te doen ik beschik over een dvd brander die op de tv aangesloten is en een pc met media center. ik wil het filmpje graag hebben als een wma ofzow,omdat die op website bekeken moet worden en dus ook gecomprimeerd moet worden op handelbaar formaat. iemand iedeen alvast bedankt
Probeer je xbox 360 op een pc aan te sluiten (lees: pc monitor). Met een programma als Camtasia moet het dan een makkie zijn.
het beste wat je kan doen ( wat ik ook ga doen, en ook een meerwaarde heeft) is een dvd-recorder kopen, je xbox op de Video in van de recorder aansluiten en dan opnemen... vervolgens de dvd op je computer laden en je kan het filmpje bewerken... ( pinacle studio 10 ) de meerwaarde: je kan ook tv-prog's opnemen ^^
Dat is helemaal niet het beste wat je kan doen, zoals geforce al zei, neem een Caprture card, Is vele malen makkelijker, anders krijg je weer het gezeik dat hij het als iets verkeerd opslaat ofzo(weet ik niet zeker, nooit dvd recorder aangeraakt) met een CC kan je veel makkelijker te werk gaan, als hij het teminste niet doet