screenshots splinter cell PS2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Zilverpijl, 11 jan 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
  2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    kan de ps2 echt niet aan, die graphics

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hier loopt al een topic over en daar heb ik mijn mening over deze screenshots HEEL erg duidelijk gemaakt...
    Samenvatting :) : Deze screenshots zijn zeker NIET van de ps2 versie, eerder van de pc of heel misschien de cube versie (al lijkt me dat ook al sterk....)

5. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei. Het valt me nog 100% mee dat de PS 2 het op deze quality nog kan leveren. (Niet dat het gfx beter is dan een Box, maar voor een PS 2 best wel leuk).

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    w00t! lelijke screens! typisch ps2.. dat je zoiets mooi kan vinden, overal karteltjes en blokjes!

7. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Nou voor PS 2 vind ik het nog steeds redelijk. Sorry hoor maar ik had veel erger verwacht.

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    NOGMAALS: kben benieuwd of dit de echte ps2 screens zijn........ Ik hoop het voor de ps2 bezitters..

9. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien of de graphics minder zijn; algemeen is bekend dat de Xbox krachtiger is, dat weten we allemaal. Maar dan hoeft de gameplay er niet op minder te worden. Of het moet gaan zoals de conversie's van Max Payne. Want die was haast onspeelbaar op de PS2, en brilliant op de Xbox.

Dus waarschijnlijk zullen de graphics iets minder zijn op de PS2 bij Splintercell, maar dan kan het spel nog wel even goed worden. Ik ben zeer benieuwd hoe de conversie naar de Cube eruit gaan zien, jullie?

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens..

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het er ook mee eens. Lange leve de gameplay. Het is wel leuk voor die gasten met een PS2, dan kunnen ze hem ook spelen. SC heeft op de xbox toch al goed verkocht dus....
    Ze hebben hem alleen een half jaar later pas maarja. Wij hebben binnenkort ook MGS2.

12. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op gamespot staat een hands-on preview, en zij zijn behoorlijk onder de indruk. natuurlijk is de xbox versie beter, maar veel doet de ps2 er niet voor onder, iig niet zodanig dat de gameplay beinvloed wordt, aldus gamespot.
    verbaast me ook niks, want de xbox is geen revolutie tov van de ps2.
    ik denk dat je vooral in multipayerspellen verschil ziet, en dan of in graphcis of in framerate. (of, bij een slechte port beide)

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ff kicken. Kunnen jullie je nog dat schitterende level Oil Refinery herinneren? Waar je een soort parcours af moest leggen in schiiterende atmosfeer qua licht.

Voor de PS2 hebben ze dat maar naar middernacht verplaatst:

PS2 couldn't handle... Gek eigenlijk, want ik kan me vaag van MGS2 ook een dergelijk level herinneren..

14. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    hahaah best zonde van die spel

15. morpheus2003

morpheus2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe mooi het ook kan zijn op de PS2.......Het blijft een PS2. }:]

"I am the lizzard King, I can do everything"

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hm... ik geloof zelf dan ook niet dat splinter cell het maximale uit de xbox gehaalt heeft,dus denk wel dat de psII het niet zoveel slechter zal zijn.Maar laat ze er ook maar van genieten :)

Gamers des landen,verenigt U!

Deel Deze Pagina