Als er screenshots zijn op de mainsite dan opent hij die altijd in een nieuw venster en om de volgende te zien moet je die dan weer sluiten. Is het niet mogelijk om een knop te maken zodat je gelijk naar de volgende screenshots kan?
V3... Daar zit het echt in, want het is op deze manier inderdaad een beetje irritant. Er wordt hard aan gewerkt op dit moment.
Niet om vervelend te doen hoor, maar dat duurt nou al wel al behoorlijk lang. Ik kijk die screenshots niet allemaal omdat je dan steeds inderdaad moet openen en sluiten. Al een prognose wanneer het af is?
Nee, laten we het maar op een verrassing houden. Een datum/maand noemen dan zitten we er echt aan vast, we geven Jorrit/Spleasure (scripter) gewoon alle tijd die hij nodig heeft. Hij heeft aan wanneer het klaar is.
dat snap ik maar kunnen jullie niet tijdelijk iets heel paupers maken maar wat iig werkt want het is, om eerlijk te zijn, heel irritant...
die v3 wordt al sinds ik hier ben aangekondigd dus voorlopig kan het nog een jaar duren, dus ja ik ben blij dat er wat aan gedaan wordt maar liever ook iets wat je voorlopig kan gebruiken
alleen maar beter ik vind het juist lekker ik klik ze allemaal aan dan ga ik ze omste beurt sluiten en ondertussen zie ik het plaatje