He ik had een vraagje aan de admin's hier komt ie: Kunnen jullie alstublieft de screenshots op een groter formaat weergeven iets van 1158 x 864, dan kan ik ze namelijk als bureaublad afbeelding gebruiken....anders ook wel maar dan gaat de kwaliteit achteruit ook al kan het neit thnx anyway(en waarom dan niet) Eagle4
Screenshots van zo'n groot formaat nemen veel te veel ruimte in beslag, zijn ontzettend onhandig te bekijken voor degenen die op een lagere resolutie draaien, en daarnaast draaien xbox-spellen maar op een resolutie van 640x480, dus een hogere resolutie heeft geen zin. Dat zijn al 3 redenen waarom dat niet gebeurt
En je kan achtergrond centreren, zodat het plaatje niet uitgerekt wordt. Dat doe ik altijd zodat de iconen vaak op een egale achtergrondkleur staan en toch een mooi plaatje in het midden zit, als plaatje een lagere reso heeft.
Precies, echte Xbox screens zijn gewoon niet groter dan 640x480 of er moet iets heel geks mee zijn gebeurd. Dus dan is het totale onzin om ze te resizen naar een groter formaat. En inderdaad, grote screens nemen ook extra veel ruimte op de server in beslag en we willen er toch nog wel wat jaren mee vooruit kunnen.
én de meeste screenshots zijn gewoon niet in hogere resolutie's verkrijgbaar. Zo nu en dan maakt men van wat coole renders wat wallpapers, die ook vaak op XBW te vinden zijn.