Goedendag allemaal, De naam zegt al best veel, laat me ook even uitleggen waarom. Ik zit momenteel in een clan ( Team Reflex ). Nu is mijn maat sinds een paar weken, na lang PC gaming ook overgestapt naar Xbox 360 CoD BO. Natuurlijk speel ik veel met hem enz hij is een goede maat van mij, ik wil hem dus flink laten trainen en oefenen zodat hij over een tijdje ook goed genoeg zal zijn voor Reflex. De wil is er genoeg bij hem, nu de skills nog. Dus bij deze wil ik mensen vragen mij te invite op XBL om op deze manier veel scrims met hem te kunnen doen. 2 on 2 , 3 on 3 , 4 on 4 vind ik allemaal prima. Decerto of MLG rules. de scrim zal dus niet zijn tegen Team Reflex maar tegen mij, mijn maat en misschien dan wel 2 of 1 van Team Reflex, en soms gewoon met nog 1 of 2 randoms die ik dan vraag. In een scrim zou ik verschillende gametypes willen doen, Demolition, Domination, Capture the Flag en Search en Destroy. ( hoeft natuurlijk niet allemaal in 1 scrim ) Als je hier zin in hebt voeg me dan toe op XBL of laat een message achter dan voeg ik jou toe, ook aub clantag geven. GT: Reflex Dagger Alvast bedankt! Mvg Dagger
Kijk, hier was ik naar op zoek. Ik heb net 2 nieuwe gasten opgepikt die ik vandaag/morgen wil uitproberen. Dus ja, 't wordt wel de eerste keer dat we met hen samen spelen. Geen 2v2 aub en MLG rules. GT: Raedos (clantag SnA, )
ok mooi, ik zal je toevoegen. zal even kijken of ik een 3de of misschien een 4de kan regelen. denk niet dat dat een probleem zal zijn. Ik speel ook nog kort met hem en hij moet ook flink oefenen dus komt inderdaad goed uit. ik add je, ik ben er vanavond vanaf half 5 tot ongeveer 8 uur. MLG rules is goed.
zeker had al op jou topic gepost ik wil zoveel mogelijk scrimmen met die gast. hij moet leren, en snel leren
sorry van vanmiddag man. Net toen ik dat berichtje stuurde kwam er iemand online waardoor we 4v4 gb konden doen.