Misschien weer een snufje van de oude Rare magie? Ziet er goed uit, deze blijf ik in de gaten houden.
We weten natuurlijk nog bijna niets maar toch heeft het mijn interesse gewekt. Met een paar gasten op zoek naar een schat vechten tegen andere piraten... Het heeft wel iets
Het 'doel' van het spel ontbrak bij mij een beetje? Een MMO achtig iets waar je een boot op kan. Er stond echter ook een character met een touw in zijn hand het zeil te bedienen (@ 1:30 in de trailer). Lijkt me mooi kudt als dat jou rol is voor de rest van de avond.
Alleen dat dronken worden... tja. Ik speel liever een spelletje met een echt biertje erbij ipv nep dronken in een game worden.
@Hybrid @Maddmonkey @Lethal AK47 @AnubisNefer kan ik een keer op jullie boot meevaren? ik haal het anker wel op.
"Rare's Xbox One and Windows 10 pirate game Sea of Thieves will be released in or around February 2017, Microsoft has said. Xbox Games Marketing boss Aaron Greenberg talked about the game's release-window during an interview with Kinda Funny (via COG Connected and Videogamer). "Not far after that we get things like Halo Wars 2 in February and then we just keep kind of cranking as we go through. Sea of Thieves is coming out in that window, Scalebound, a lot more titles," Greenberg said."
Deze game heeft m'n aandacht wel gewekt. Of het een must buy is weet ik nog niet, maar de kans is groter dat hij er wel komt dan dat hij er niet komt.
Duurt nog even voordat die komt gelukkig. Eerst moeten ze veel laten zien en vertellen over de game imo voordat ik echt een mening kan vormen.