Ik kan Seablade voor een leuk prijsje (€24,99) kopen, maar is het wel het aanschaffen waard volgens jullie? Ik heb het boekje even snel doorgebladerd, en het zag er op zich wel aardig uit. Maar ik wilde graag eerst de reacties van een aantal expert (jullie ) horen voordat ik er die kleine 25 euro ga neerleggen. Ik lees graag jullie meningen over Seablade...
Heeft nou niemand deze game ?!? Heeft iemand er misschien verhalen over gehoord? Mocht er nou helemaal niemand reageren, dan haal ik 'm sowieso. Ben ik de enige op xbw.nl die Seablade heeft... In afwachting van jullie reacties verblijf ik
Ik heb echt werkelijk nooit ooit wat gehoord over deze game. Ik ben echt verbaasd. Kijk anders even voor wat reviews op www.gamerankings.com
Een kennis van me heeft'm gekregen en direct verkocht. Hij vond het een erg slecht spel, dat is het enige wat ik van seablade weet. (hij heeft het spel ook wel geen kans gegeven denk ik aangezien hij ENKEL fps wil spelen...) Naja, ik zou in elk geval een paar reviews lezen voor ik hem kocht want 25€is toch niet nix...
Da's dus het vervelende; ik kan helemaal geen pre- noch reviews van Seablade vinden Misschien zegt dat eigenlijk ook wel genoeg..... *wacht nog even een paar reacties af totdat hij een besluit maakt...
Bedankt voor de link WouteR. 't Lijkt me inderdaad duidelijk; 25 euro voor Seablade is nog steeds veel te veel geld...