Sealed Halo Reach [Xbox 360]

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door sasuke_uchiha, 9 okt 2010.

1. sasuke_uchiha

sasuke_uchiha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb hier een sealed halo reach, je mag het van mij voor 40INC over kopen.

Wees er wel snel bij weg = weg

Niet 2de hands - NIEUW

hier is de oude http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=149040

(En mensen 40 is 40INC niet lager, het komt net uit de winkel is niks mee gebeurt. Niet eens opgemaakt, de spel kost 60 tussen 55 euro dus 45 is redelijk genoeg.)

Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  2. sasuke_uchiha

Leuk Bevonden:
    0
  3. patrickos17

patrickos17 Member

Leuk Bevonden:
    0
    30 incl

4. sasuke_uchiha

Leuk Bevonden:
    0
    40 inc deal, ik heb het van 45 naar 40 gehaalt lager ga ik niet. spel kost 60 wat denk je, dat dit bioshock 2 is of zo wat 30 kost.

5. patrickos17

patrickos17 Member

Leuk Bevonden:
    0
    45 zou je der ook niet voor vangen denk tussen de 35-40 wat denk jij dan? jij wilt liever gewoon de volle 60 terug, denk dat de meeste mensen net zo denken als ik.

6. sasuke_uchiha

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok ik zeg tog ook 40 redelijke deal, we hebben over halo reach die altijd wel goed zal verkopen. Dus mensen moeten niet denken dat ze zomaar voor cheap halo kunnen buyen op xbox world. De waarde van de spel, licht aan hoeveel het gekocht en gespeelt word.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gratis kick, maar even offtopic. Die prijzen kan je best vragen alleen denk niet dat je dan snel de game zal verkopen. Zijn mensen die verkopen Reach voor 30 inc hier op het forum. Waarom bij jou een 10tje meer betalen? Succes met de verkoop!

8. sasuke_uchiha

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dan dat bioshock hier ook 30 euro is, en dit klopt tog niet wat je zegt. we hebben hier over halo, dat die mensen het voor 30 verkopen is hun pakiean toch. Ik hou me aan de redelijke bod wat tebieden is, als iemand mijn product koopt dat is de spel 100% gegarandeerd zonder kras met alles nieuw. Die anderen hebben al gespeel, geen code bla bla bla geen offtopic hierna graag.

Laatst bewerkt: 12 okt 2010

Deel Deze Pagina