Ik wil even melden dat search.php een error geeft. Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 35 bytes) in /var/www/xboxworld_v2/forum/admin/db_mysql.php on line 154 Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 11 bytes) in Unknown on line 0 Dus als ik iets wil zoeken, krijg ik steeds deze foutmelding. Een of ander memory limiet overschreden, komt dat door drukte? en moet ik later weer proberen? Dat jullie het even weten iig.
Ik nog steeds... Bij een Query van 1 woord doet hij het wel, maar bij 3 of 4 niet. Kzal kleiner zoeken in het vervolg
PHP scripts worden server side uitgevoerd. Dus een zoek opdracht wordt op de xboxworld server uitgevoerd. En dat heeft verder weinig met mijn computer te maken volgens mij
hier hetzelfde probleem ik zocht als voorbeeld: gratis spellen bij xbox en toen gaf hij dezelfd foutmelding
je moet proberen zo simpel en efficient mogelijk te zoeken. "gratis spellen bij xbox" is dus niet efficiƫnt. ten eerste zorgt het woordje bij voor extra zoektijd, omdat dat zovaak voorkomt, en hetzelfde geldt voor "xbox", hoevaak dat op xbw wel niet is genoemd.... dat soort dingen zorgen ervoor dat je foutmeldingen krijgt. Als je alleen op "gratis games" o.i.d. had gezocht had je waarschijnlijk wel resultaat gehad (6 resultaten zelfs ).
Zo, ik heb PHP even wat meer lucht (lees: geheugen) gegeven. Bij vier termen zou het probleem opgelost moeten zijn.