Hey, Ik zoek een spel waarin je moet handelen. Het liefst moet het gaan om commerciele bedrijven ( winkels, groothandels ), maar mocht er echt niks te vinden zijn, zijn industrie spellen ook welkom. Het leukst is het natuulijk als je meerdere soorten bedrijven kan hebben. Niet zoals Giant Traffic ofzo. laat maar horen grtz
www.miniconomy.nl is nog gratis ook ook nog een leuke waar het heel erg om het handelen en concureren met echte! online speler sgaat is www.megatycoon.nl
Misschien is Patrician iets voor je ? Ik vond het een heel erg verslavend spel, hoewel het vrij lastig is in het begin. In de tijd van de Hanze steden , dan moet je met schepen van de ene stad naar de andere gaan en je waren dan weer verkopen in steden waar het nodig is enzo. Of bedoel je dit helemaal niet ?
tis wel middeleeuwen he?ik denk dat hij op zoek is naar modernere handel (ik heb het zelf ook gespeeld)
Damn ik heb ooit es een demo gehad dat je een echt bedrijf moest runnen etc. Van het produceren tot verkopen. Kweet alleen helaas de naam niet meer...
Industry Giant 2. Je moest alles zelf maken, en verkopen. Door op de juiste plek in de stad te gaan zitten, en alles te vervoeren moet je dus binnen een bepaald jaar zoveel dollars hebben. Er gaaf spel.
bijna alle *tycoons* moet je bedrijven runnen. RollerCoaster Tycoon, Zoo Tycoon, Underwater Tycoon,Hospital Tycoon zo zijn er nog wel een stuk of 20 van dat soort dingen.zal er best eentje bij zijn met bedrijven
zoals Game Error al zei, je kunt dan denk ik het beste Miniconomy gaan spelen, is gratis en gewoon via IE te spelen d8 ik
volgens mij moest je account alleen voor 17 dec geregistreerd zijn, dit word mn eerste miniconomy ronde, moet maar eens beginnen met de handleiding te checken, nog iemadn tips om mee te beginnen?
Misschien spreekt het je niet aan en is het niet in een moderne setting. Maar heb je de kolonisten van catan al eens gespeeld (niet op de pc maar op het bord ) Steden ontwikkelen elkaar het leven zuur maken en ook handel
Megatycoon speel ik al leuk spel. Minicomony vind ik zelf echt geen ruk aan, een beetje tè. De rest ga ik nog wel effe checken. Hou het wel op pc spellen he, ben niet zon fan van borspellen En het moet wel een handels spel zijn van deze tijd. liever niet uit het verleden of uit het toekomst.
FF vraagje. Moet je bij mega tycoon eerst nog je zaak openen? Ik heb namelijk net een telecom bedrijfje aangemaakt maar ik krijg nog geen geld binnen. En hoeveel procent duurder kan je je producten maken? Wat is het beste? Ik denk namelijk dat ze wat aan de dure kant zijn
er zijn 3 updates per week, op die updates worden dingen verkocht en krijg je geld, je moet ook zorgen dat je personeel hebt (was ik zelf nog wel eens vergeten) en natuurlijk dat je vooraden hebt anders verkoop je nix
welke nivea zitten jullie en wat is jullie bedrijfsnaam? damn nu ga ik ook off-topic, zal ik een nieuwe topic openen voor MT?
tja ik ben laatst failliet gegaan, en had er ff geen zin meer in, miss toch maar weer eens opnieuw beginnen
Dit moesten wij trouwens voor school met m&o doen, vorig jaar: www.bizzkidz.nl klinkt suf maar was zeker wel leuk