[PC] Second Sight graphics probleem

Discussie in 'Games' gestart door SWYV_MHAGTA, 21 mei 2007.

1. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel onlangs gekocht maar ik krijg dit spel niet echt in perfecte kwaliteit te spelen vanwege rare effecten

weet jij niet wat voor effecten?

zie de screenshots maar

[​IMG] - [​IMG] - [​IMG]

wat ik al gedaan hebt

- DirectX 9.0C geupdaten naar laatste versie
    - de videokaart geupdaten (Nvidia Geforce 6200)

maar in de read me stond dat de anti aliasing moet uitstaan, ik kan niet in de options van de spel aanpassen, kan wel maar ik heb vanalles uitgehaald niks werkt

wat gedaan in de options van dit spel:
    - de beeldformaat (640x480 tot 1280x800 ofzo) met
    - 4opties:
    1) quality (low tot high)
    2) 3andere dingen om de spel te bepalen heb ik aan en uit gezet (on of off) maar geen resultaat, dit rare affect van op de screens komen alsmaar terug echt :ch: aargh te roepen :ch:

weet er iemand iets aan te oplossen?

enne als dit topic op verkeerde plaats staat, verplaats hem want ik wist gewoon niet echt waar ik hem moest posten

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spel upgedate? (patch)

3. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    oh dat nog niet nee, heb het niet aan gedacht, effe bekijken op de site van die spel ervoor :)

edit: ik zie dat er geen update is voor dit spel op de codemasters site

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anit aliasing moet uitstaan?

Je kan het bij je videokaart programma zelf instellen.
    Als het goed is staat er wel een icoontje van nvidia naast je klok in de taakbalk.

Ik weet niet precies uit mijn hoofd waar die optie bij nvidia zit, ik gebruik nu mijn laptop met een ATI videokaart dus...

Maar misschien moet je daar even kijken of AA wel uitgeschakeld staat.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat ligt aan je ForceWare drivers, dit had ik namelijk ook met mijn kaart (ook de 6200). Je moet deze driver installeren van de bijgevoegde driver disc Forceware Driver 81.98 (of ff op google die driver opzoeken), en de oude ForceWare driver verwijderen met Driver Cleaner PE. Dan doet hij het goed, de 6200 kaart draait niet goed op hogere ForceWare drivers. ;) Dan bedoel ik de andere driver die op de cd staat de 91.47 versie, die word niet ondersteund door de 6200 versie, wel de 6200 LE maar die heb jij volgens mij dan niet.

6. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    Corossi, toch bedankt voor je hulp maar ik ga toch even die van excess-denied volgen :)

enne waar kan ik eigenlijk de "Forceware Driver 81.98" zien of ik het hebt of niet? ben niet zo goed in dit zulke dingen dus de updates, drivers enz..

edit: hmm toch met de zoekfunctie van windows gebruikt en gevonden: 93.71_FORCEWARE_WINXP2K_ENGLI_12DA9A18.pf

en waar op de PC: C:\WINDOWS\Prefetch

hm .. wat nu?

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    als je de driver van de nvidia site hebt gehaald zal je de laatste hebben. Wat dus niet goed is voor jou :)

8. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    edit: hmm toch met de zoekfunctie van windows gebruikt en gevonden: 93.71_FORCEWARE_WINXP2K_ENGLI_12DA9A18.pf

en waar op de PC: C:\WINDOWS\Prefetch

hm .. wat nu?

ik heb de vorige post geedit ^^

maar waar kan ik de oude drivers dan vinden? zoals die 81.98

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  10. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    dus via de software de updates van de drivers verwijderen?

en trouwens ik heb de cd wel maar ik heb het niet installeerd, eigenlijk door mijn vader maar die zit nu in de New York te werken dusja kan ik niet met hem contacteren he vandaar dat ik hier vraagt

zal het beƫinvloeden op andere games zoals Scarface, godfather, GTA San ANdreas, ....?

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je kan het via Software onder Windows verwijderen Nvidia Drivers, of je kan Driver Cleaner PE gebruiken. Das een programmatje om je drivers mee te verwijderen, maar onder Software kan het ook.

Het zal geen invloed hebben op je andere games. De 6200 kaart draait het beste op de 81.98 forceware.

12. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    hmm als ik nvidia drivers verwijdert en zal dan hele nvidia ook verwijderd worden of toch niet? :eek:

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die verwijder je gewoon, maar als je XP hebt en overnieuw opstart herkent ie gelijk je kaart hoor. Daarna moet je dus die ForceWare driver die ik je gaf installeren en dan ben je klaar en kan je als het goed is je game gaan doen zonder problemen ;)

14. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ow oke, want er stond op nView uninstaller "oew die hele videokaart gaat weg" dacht ik :eek: ^^

edit: idd het werkt nu, echt hartstikke bedankt en gans de namiddag tot nu echt goed geamuseerd met dit spel !!! :D

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs:

Veel game plezier!

Deel Deze Pagina