Secrets of the MaTriX

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magicstick, 10 jun 2003.

1. Magicstick

Magicstick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de vergevorderden onder ons en de mensen die alles denken te hebben gedaan in enter the matrix ik geloof dat het veel groter is dan die cheats en de hackcodes okey niet veel groter maar de Wachowskis hebben veel geheimen in het spel gestopt en ik denk dat ik er een heb gevonden een echt geheim ik denk dat het te maken heeft met de andere telefoonnummers die het niet doen dat je die kan activeren.
    waneer je in sparks training construct bent en je hebt die soldaten verslagen en je gaat door naar de volgende kamer dan ga je eerst door een donker gang waar 2 swats uit het raam springen als je daar doorloopt kom je in een kamer waar allemaal ingelijste documenten op de muur hangen ik heb gekeken met een sniper rifle wat er op die documenten stond en er staat iets in over de activering van mobiele telefoons door dick cheney er staat een soort code onderaan de tekts A00414 ofzo dat lees ik eruit maar ik heb geen idee waar ik het moet invoeren want er blijft ook nog een optie over DECODE er zijn meer dingen waar we nog niets van weten ik weet het zeker en k probeer die dingen uit te zoeken.

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah volgens mij zitten er echt veel geheimen in.
    Zelf hebk nog nix gevonden, maar oke. Misschien staat dat wel in het Strategy Book.

P.S. Misschien moet je wat meer leestekens gebruiken

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
  4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die A00414 is een geheime heximaal getal wat je moet invullen op de site van thematrix.com.

die decode is alleen voor bepaalde teksten van the guide te decodeden.

niks nieuws niks spannends.

Deel Deze Pagina