SYSTEM I (1983 ) Z80 8BIT CPU first SEGA ARCADE BOARD WONDER BOY I AM SORRY SEGA NINJA youth scandal SYSTEM 16 (1986) : 16BIT CPU(68000)(MAKE GOLDEN AXE) SYSTEM 24 (1988 ) : DUAL 16BIT CPU(68000) + FLOPPY DISK SUPPORT SYSTEM 18 (1990) : 16BIT CPU(68000) POWER UP FANTASTY ZONE SINOBI
..... SYSTEM 32 (1991) NEC 32BIT CPU "V60" HIGH SPEED 2D GRAPHIC settled aliens DRAGON BALL GOLDEN AXE3 OUT RUN
...... MODEL 1 (1992) SEGA FIRST POLYGON ARCADE BOARD 180000/SEC/ STARWARS ARCADE VF1 VF RACING WING WAR
........ ST V (1994) SEGA SATURN BASED ARCADE BOARD cotton2 BATMAN FORAVER MODEL 2 (1994)- 0.30M POLYGON , TEXTURE compression SUPPORT DAYTONA USA V-COP 1 DOA1 V-ON 1 dynamite POLICE HOD1
..... MODEL 3 (1996) 1M POLYGON, FORG, multiple lighting support get bass VF 3 VF3 TB DAYTONA 2 HALI DAIVISON FV 2
........ NAOMI 2 (2001) 20M POLYGON, Environment BUMP MAPPING, 16 LIGTHING CLUM CART SOUL SUPPER VF4 VF4 EVOL VS3 King of Route 66
Hey ga naar www.system16.com daar kan je alle arcade boards ff blijlangs. Dat scheelt een hoop laden bij het forum . En letsbee ye Naomi 2 specs kloppen niet, ze zijn een beetje te rooskleurig.(Verder heb je daar een Noami 2 met een GD rom Drive unit afgebeeld. De echte specs zijn 10 miljoen polygonen, 6 lichtpunten. en een renderspeed van 2000 megapixels. Volgens de bovengenoemde site is dit een unrealistisch maximum en gaan ze uit van een overdraw van 10X. Er is geen enkel spel wat dat gebruikt.). Maar bedankt voor je vertrouwen in sega . Nee echt een hele leuke topic serieus . Iets waar ik me in thuis voel maar kan je me wat specs van de NAOMi 3 regelen, zijn nog steeds onbekend namelijken is al wel anounced (Hij zou krachtiger zijn dan zowel Chichiro als Triforce hardware. Is echt cool, want het zou dan de laatste op Dreamcast gebaseerde hardware zijn to this date. (Even die Naomi cloon die bedoelt is voor Sammy niet meegerekent (Atomiswave)) PS:"Sorry voor afwezigheid de laatste paar dagen maar ik had de griep (nog wel een beetje maar het is al beter dan eerst. Maar echt een leuk topic serieus" PSS.:"Hikaru kan heeft trouwens een theorethisch maximum van 5 miljoen polygonen . Maar is eigenlijk meer een tussen stap tussen NAOMi en NAOMi 2. Ik denk dat NAOMI ook wel kon wat Hikaru deed, aangezien je het met polygonen toppen het altijd over een theorethisch top hebt zijn er veel programeurs die er waarschijnlijk wel meer uit kunnen halen. De Dreamcast had een top van 3.3 miljoen, maar spellen als Testdrive Lemans haalden de 6 miljoen makkelijk. (Om over Ikaruga nog maar te zwijgen.). Laat je trouwens niet van de wijs brengen door de 64bit Naomi CPU (SH-4). De Dreamcast heeft net als de Naomi 2 de 128 bit (Ook SH-4) versie. Wat buiten het aantal bits het verschill tussen deze CPU's is weet ik niet exact. Want ik denk eerder dat de maker van deze site een foutje heeft gemaakt bij het noteren van de specs, en dat die andere ook 128 bits moet zijn"
Dat plaatje is niet van Dynamite Police maar van Dynamite Deka (USA)/Dynamite Cop(PAL) en is op 'Die Hard' (Arcade) gebaseerd. Dat spel is uitgekomen op de Dreamcast. Als je naar de naam kijkt van het plaatje staat er ook http://my.netian.com/~bsh1118/hwalbum/20021002123507/>>dd <<2_b.jpg Dubbel d= Dynamite Deka