Het is raar maar gelukkig waar check het volgende: Tamerius poste dit nieuws op gameforum, ik heb het dus niet zelf gevonden. Maar iniedergeval wat vinden jullie hier van. Sega schijnt het nogal goed met Microsoft te kunnen vinden. Dat gelul dat ze de Xbox laten vallen tja neem ik niet eens serieus. Het niet is geen eens door een insider van sega voorspelt maar gewoon een nerd, hij heeft het wel een paar keer bij het rechte end gehad maar denk niet dat sega echt de xbox dropt.
Wat ik wil zeggen? Nou dat Sega Microsoft helemaal niet dropt of wat dan ook ik dacht misschien vinden jullie dit nieuws interresant dus dacht post het ff. Of bedoel je dat niet?
jongens doe niet zo dom. hij bedoelt natuurlijk: Sega schijnt het nogal goed met Microsoft te kunnen vinden..
Mmm dit kan leuk worden... De vraag is alleen of t bij de XBox blijft en Sega bijv niet de Gamecube en Playstation 2 gaat verkopen... Als dat zo is. Lijkt het alsof Sega zwaar wil samenwerken met Microsoft... Misschien wordt t nog wat tussen die twee ...
Wie weet Ms en sega zijn verlieft vietview vietview Maar ff serieus zie jij sega ps2 verkopen? Denk het eerlijk gezegd niet, sega houd gewoon van ms en ook andersom. De dreamcast draaide toch op windows?