Sega GT 2002 een ... 8,2 Volgens gamespot is SegaGT2002 een 8,2 waard.. het begint eindelijk ns goed te gaan met de reviews IIG heb ik wel zin in deze game!!
Hij wordt kickuh!!!!!! Al die auto's zijn echt stoer, hoeveel waren het er ook alweer. Niet te tellen gewoon.....
Ja Xbox only Xengamers geeft een B+ Moet nog ff kijken wat dat op schaal 1:100 is maar volgens mijn een 8 , een 85 zelfs Het belangrijkste minpunt blijft dat de game maar 12 tracks telt , anders zou het cijfer zeker hoger zijn
Tsja...twaalf tracks is idd niet veel, als je het vergelijkt met PGR. Maar die had weer minder auto's. Wat wil je liever...? Ik vind tracks toch belangrijker, wel zo leuk voor de afwisseling..
Ja oke maar ze boden toch wel de nodige afwisseling qua bochten, tenmisnte dat ik mijn mening. Als me maar twaalf tracks hebt ken je die binnen de kortste keren uit je kop.... En over die auto's. Je hebt dus wel heel veel auto's. Maar de meesten zullen toch de snelle auto's kiezen, dat vind ik dus ook weer zo'n onzin....
het is toch net als in Gran turismo gebaseerd op een buy systeem? dus die langzame auto's moeten er wel in, anders kan je geen auto aant begin kopen
Is dat zo? Moet je steeds nieuwe auto's komen en zo aan de top komen? Dat verandert de zaak. Stoere game!
volgens mij is het net als in GT dat je begint met een paar centen, en dat je dan steds meer bij wint als je raced
Ik wil je niet teleurstellen maar sega gt is zo arcade als maar zijn kan. Niet dat dat een minpunt is in mijn optiek.
Sega gt op de dreamcast heb ik echt retour winkel gebracht omdat ik het niks vond. Het leek wel of de auto's zweefden over de weg je had geen contact met de weg. De graphics waren ook heel flets, maar lees de review bij gamespot en het lijkt erop dat ze het deze keer echt wel voor elkaar hebben hoor. Alleen jammer van de hoeveelheid banen.
Ik d8 (!!) bijna zeker te weten dat het spel eigenlijk niet echt arcade was (er was we leen mode voor ofzo) maar dat de GT mode (die waarin je geld moet verdienen enzo) wel aardig realistisch was! Nogmaals ik weet dit niet zeker
Ik zou zeggen lees de review, misschien laat je wel iets liggen wat echt een hoop plezier kan geven. Is realisme dan echt zo leuk? ik vond GP2 wel leuk maar een tikkeltje te realistisch naar mijn idee. Geef mij maar een beetje arcade sfeer hoor. Zolang het maar niet ridge racer achtig word.