Sega GT 2002: Ford GT 90

Discussie in 'Algemeen' gestart door T!jg3rn00tj3, 13 mei 2003.

  1. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel allang uitgespeeld......maar ik heb de Ford GT90 nog steeds niet.....kan iemand mij vragen hoe ik aan deze auto kan komen. ( Ford GT90 is zo'n witte auto). _O_
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De zwarte krijg je geloof ik door races te winnen die andere GT 90 kun je toch kopen na een tijdje?
    Tis alweer een tijdje terug.
     
  3. Arabar NL

    Arabar NL infinity

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kon je em gewoon winnen door eerste te worden bij de de supercar-event race! Kijk daar maar even, je kan in het plaatje al van tevoren zien welke prijs je wint jah!
     
  4. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het de special price van het supercar-event en die haal je door in het eerste rondje 4,5 of 6 te liggen en daarna 1,2 of 3 maar het je moet het makkelijk kunnen winnen want het spel is echt veel te makkelijk
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg die auto niet met de super car event....en de auto die je na een tijdje krijgt is de Ford GT Concept....maar die heb ik al.....de ford GT 90 heeft standaard al 700 pk en die kun je tunen tot 1200....maar ja weet dus niet waar je hem kunt krijgen. Bij de supercar event krijg je op een gegevenn moment de Caspita maar die hek ook al:)
     
  6. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan 2 auto's winnen en anders in het 90 event (het is al een tijdje geleden dus ik weet het niet precies) anders mot je ff zoeken op het forum je bent niet de eerste die het vraagt!
     
  7. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan die Ford GT90 krijgen bij de "Battle of the 90's" races! Je moet gewoon een mega goeie auto uit de jaren 90 kopen en daar de race mee winnen en je hebt de Ford GT90!!! Ik weet niet zeker of je een SS-license moet hebben, ik heb de SS-license allesinds en dus ook de Fort GT90 met 1200pk.
     
  8. Tiny

    Tiny Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, maar je moet dan wel in het 2e seizoen van gt2002 zitten. Dan win je deze wagen door 90's event te winnen

    In het 2e seizoen kan je bij het supercar event als special prize de jiotto caspita winnen. Ook een hele leuke wagen!
     
  9. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zit in het 2e seizoen want hij heeft het spel al uitgespeeld zegt ie
     
  10. Tiny

    Tiny Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    Is toch ook handig voor andere mensen die dit niet weten en niet in het 2e seizoen zitten...
    Dacht ik zo.
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    e hebt alleen niks aan de 1200 pk want hij rijd voor geen meter neem dat maar van mij aan het is echt slippen al over tthe place
     
  12. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude, ooit wel eens van AFSTELLEN gehoord}:] Hij rijdt inderdaad in het begin als bagger, veel te veel onderstuurt. Wat je dan moet doen is de voorvering slapper maken, en achter moet je zelf maar uitvogelen wat je lekker vind.
     

Deel Deze Pagina