hey k zit een beetje te twijfelen over dit spel (wel of niet kopen) zijn er hier mensen die het spel hebben en me iets kunnen vertellen van de graphics, de besturing, aantal auto's en banen, houdbaarheid etc etc ?? en in hoeverre je de auto's kan tunen natuurlijk mzzl
Re: Re: sega gt 2002 moeite waard ? euh ik zie maar 1 andere sega gt thread en die gaat over de meest rlxe auto volgens de titel.....ik wil ook weten of de game zelf een beetje lekker is (lees bovenaan)
Hmm het rijden is wennen en is niet echt een heel grote uitdaging. Het tunen is juist leuk en verslavend Ik vind het iig n goed spel.
Het is een vette game..als je v racen houd , finetunen en opvoeren v wagens etc. zal je het leuk vinden..
Ik vind het niet zo'n goede game.....IK vind dat als je 100 km p/h gaat, dan lijkt het net of je 30 km gaat. ik vind dat het spel absoluut geen snelheidsgevoel heeft. En ook geen echte uitdaging. Daarentegen is het tunen erg funy en zijn de graphics (natuurlijk) toppie..
Maar Sega GT 2002 is dus beter dan PGR Ik vond die in begin wel cool maar verveelde me al snel eigenlijk Zal Saga Gt je snel vervelen? en de multiplayer is die een beetje strak? Heb je veel verschillende auto's en is het ook beter dan Need for Speed hp?
haha oke hijs beter dus maar de multiplayer? daar heb ik niemand nog over gehoord en ook nie of het beetje lang houdbaar is zeg maar
Zijn er mensen die colin megrea 3 en sega GT hebben(gespeeld) Zo ja, welke van de 2 zouden jullie mij aanraden?
Zoals al wordt gezegd, beide games zijn echt totaal anders, maar als je vragen hebt omtrend deze games : Shoot!
Nou wouter ik heb vraag over Sega Gt Ik heb nog niemand iets horen vertellen over de muliplayer. Is die beetje goed (uitdagend) en klopt het dat: $tef@n Ik vind het niet zo'n goede game.....IK vind dat als je 100 km p/h gaat, dan lijkt het net of je 30 km gaat. ik vind dat het spel absoluut geen snelheidsgevoel heeft. En ook geen echte uitdaging. Mjah en vraag me ook af is dit een spel die je snel in je kast gooit als je het tijdje gespeeld hebt of blijft hij wel uitdagend? Wanneer komt de review van dit spel hier ongeveer? hehe ik ben veeleisend ik weet maar ik wil gewoon een race game die MotoGp benaderd
Precies zelfde als PGR dus ook snel vervelen en snap nie waarom je maar met ze 2en tegen elkaar kan in multiplayer. Ik vind juist cool als computer ook gewoon meedoet net als F12002 en MotoGP. Maakt het veel indrukwekkender en spannender. Zeker als de ene veel beter is dan de ander. Dan heb je tenminste nog wat te racen tegen de comp als je de ander nie bij kan houden
idem. ik vind met 2'en errug saai, maar met computerventjes zou het een stuk leuker zijn.(neem Moto GP)