hoe kan ik nieuwe levels unlocken want ik heb de GT 2002 mode uitgespeelt mar ik heb geen nieuwe levels gekregen bij de singleplayer. weet iemand dit?
Ik had wel gehoord dat als je de 50 uur ofzo zou passeren dat je dan 2 nieuwe levels erbij kreeg in die mode dat je met zijn 2 kan racen......Ik gelooof dat je dan zo'n speedring krijg en nog een level.
Sorry maar je kan geen nieuwe banen krijgen bij GT-2002 sorry no go kijk maar bij www.cheatcc.com daar kan je de walkthrough lezen dus helaas hou maar op met proberen..... de game blijft oke dus ik blijf hem spellen.... LOL
Volgens mij zit ik al over de 70 uur (iets van 550x geraced) en ik heb al heel wat extra banen door single en dual races denk wel een stuk of 5 ofzo o.a. die oval, falcon B. maar ik weet ook niet hoe je banen erbij krijgt.
weet niet hoeveel je aan het begin hebt maar k neem aan dat je in totaal alle banen kan krijgen, deze heb ik allemaal: 1. Iron City 2. Green Castle Pass 3. Wild Country Circuit 4. Sun Orchard Park 5. Falcon Wing Circuit A 6. Falcon Wing Circuit B 7. Desert Super Ring 8. White Steps (deze kan je dus niet met elke auto rijden). En die 1/4 mijl kan je met dual race doen.
Ja, dit is single race, heb een tijdje geleden (denk rond de 40 a 50 uur) die Desert Super Ring gekregen en iets daarna de White Steps en volgens mij daarna weer Wild Country Circuit. Falcon Wing B had ik volgens mij als eerst erbij gekregen.
Ik weet natuurlijk niet of et aan de tijd is die je gereden hebt, heb je de chronicle mode al uitgespeeld, ik heb alles op goud en je kan bij de 2dehands parts ook ghost cars kopen en video's volgens mij die heb ik ook allemaal gekocht, misschien licht het aan een van deze dingen???