hey let's bee, have you played it already? if so, how is the game? thanks already. hij is koreaans en hij kan alleen een beetje engels, nederlands kan ie niet lezen en verstaat zie maar onder aan elke post van hem. dus moet je engels tegen hem praten.
Weet je wat ik zo knap vind? Moet je in zijn (letsbee) profile kijken: echt knap dat hij precies op woonplaats Korea neer zet.....Voor iemand die geen nederlands spreekt is dat toch knap....
Re: ........ . thnx m8! Can someone PLEASE tell me if it is a ARCADE or a REALISM game? I think REALISM, but a lot of people told me it's a arcade game. PLease help me!
Ik heb gelezen dat SEGA GT een kruising is tussen arcade en sym.Volgens mij was dat ook zo met de GT serie's op de PS2 want als je Ferrari 355 op de dreamcast speelde weet je wel wat een symulatie is.Het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk maar de GT bediening was wel mijn voorkeur.Als SEGA GT dit kan evenaren ben ik tevreden,maar de 10 banen zijn wat magertjes.
Is niet zo moeilijk.. Als jij je al eens eerder op een site hebt geregistreerd dan worden je gegevens onthouden.. Ga voor de grap maar even registreren op een site.. En klik 2 maal op een venstertje waar je je gegevens in moet voeren... Nice Shots LetsBee!!! You know you rule.,,,