Hey, Ik besteed nu al meer dan 3 uur aan de SS License test, maar het lukt steeds niet hem te halen. Weet iemand een oplossing hiervoor voordat ik m'n XBox uit fustratie kapot trap? Greetz, Frustrated Rick
ik vond hem eigenlijk wel meevalleen ik vond de S license moeilijker gewoon blijven proberen En houd die Xbox maar heel of geef hem anders aan mij
hmm ik hoor wel vaker dat mensen moeite hebben met deze game maar ik win iedere race met gemak bij 9 van de 10 races lig ik al voor de 1e bocht op de 1e of 2e plaats en zover ik weet kan je nergens de moeilijkheid instellen btw de SS heb ik gewonnen met een Lotus exige helemaal getuned zover als toen mogelijk was eigenlijk heb ik hier zowat alle races mee gewonnen totdat ik een Ford GT Concept kon kopen hiermee heb ik toen de rest met gemak gewonnen
Ehm.. die SS license moest je toch doen met een brakke Jaguar E-Type ofzo? Je mag nooit je eigen auto's gebruiken bij license tests. Niw, ik had er ook wat moeite mee, heb em na een uurtje wel gehaald. Met 0.2 seconden verschil ofzo
klopt jah beetje fout verwoord van mij ik heb dus de races buiten de SS tests met de Lotus gedaan maar goed, spel al te lang niet meer gespeeld merk ik wel
De license tests zijn vaak moeilijk te halen, maar t lukt uiteindelijk wel. Ik heb soms ook moeten vloeken daarbij. Gewoon een hoop keer achter elkaar proberen en steeds kijken waar je bijv . sneller kan als je op een andere manier door de bocht gaat ofzo. Ik slipte in het begin redelijk veel met de jaguar maar later werd dat steeds minder en mn tijd werd dan ook aanzienlijk beter. De rest van de races zijn niet moeilijk. Als je ze eerst maar haald, dan kan je later altijd nog met een betere auto de 1ste plaats veroveren. In seizoen 1 heb ik dan ook op alle races de 1ste plaats (niet op de licenses).
Volgens mij zijn er maar 2 seizoenen maar ik kan het fout hebben. Heeft iemand al eens goud gehaald met de licencties en krijg je wat ervoor?
ik heb ss in 3 keer proberen gehaald, echt ez nog hoor, alleen die jaguar glijd snel. dat was ff het probleem
Het is inderdaad niet echt pittig om die licenses te halen, dus je moet gewoon wat aan je fijne moteriek werken
Zo moeilijk is die ss licence test nou ook weer niet. Ik had em de 4e keer gehaald maar ik was toe wel precies 1 seconde sneller. Ik zelf vond test B ook wel lastig en de rest heb ik allemaal in 1 keer gehaald.
ik vondt het spel niet zo moeilijk, eenmaal ford gt concept en je hebt het spel uitgespeeld (als je er handig mee omgaat). En ja ik vondt de SS License de moeilijkste race :{ ik heb er 7 keer overgedaan, de normale races en evenst waren te makkelijk voor de ford gt concept, ik vondt wel dat ze wat meer tegenstand mochten bieden.
Je doet gas/remmen toch hopelijk wel met de triggers? anders word het knap moeilijk om in die jag een ronde lang te rijden zonder te slippen AlphA
het is niet met de triggers A=Gas X=Rem (zo heb ik et uitgespeeld, niet getest of et wel met triggers kan)
slimbo dat is juist klote je ken gewoon in het hoofdmenu de triggers instellen, dat werkt veel beter maar goed wel knap dat je het zo heb uitgespeeld. btw ik had de SS ook pas na een paar keer uitgespeeld, je moet gewoon zorgen dat je E-type niet slipt, je moet gewoon voorzichtig door de bochten want als die eenmaal slipt verlies je veel sec.