sega gt 2002 steeds moeilijker

Discussie in 'Algemeen' gestart door DeaD-SouL, 7 mrt 2003.

1. DeaD-SouL

DeaD-SouL wcrydaz.com

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees al die threads enzo maar ik heb de gt ford dingens allang gekocht

en iedereen zegt dat je daarmee te makkelijk het spel kan uitspelen maarre

bij mij rijden die andere autos nog steeds sneller ook sneller als de chevrolette of de chevelle

hoe kan dit nou dan volgens mij rijden die autos van de tegenstanders gewoon veel sneller je moet bijna perfect rijden dan word je nog pas 2de ik snap dit niet

wie heeft antwoord

en bij de dragrace rijd een renault sneller als mij chevelle hoe kan dit nou weer die auto heeft 220 pks meer ofzo

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Komt doordat je te snel de seizoenen afging

3. DeaD-SouL

DeaD-SouL wcrydaz.com

Leuk Bevonden:
    0
    hebje ook een oplossing wat ik moet dan

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meer wedstrijden rijden. ik vond hem ook vrij makkelijk om uit te spelen, ik heb veeeeeel meer problemen met PGR!

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Gewicht/PK verhouding.. :) Chevelle (also in real life) is nou niet bepaald een lichte auto..

Waarschijnlijk ook een reden waardoor je in de GT word weggereden.. Fok die GT flink op maar let op dat je ook weight reduction gebruikt.. misschien wordt het dan wat meer haalbaar

6. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet leren je auto perfect af te stellen en dat is nochthans niet moeilijk in Sega GT 2002! De Drag Race win ik altijd! Nog nooit verloren! Je moet gewoon alle mogelijke onderdelen die je kan kopen voor je Ford GT concept kopen! En dan is dat ongetwijfeld de snelste auto die er is! De onderdelen kan je kopen met dat trukje je weet wel bv: Je hebt 10230$ en dan moet je aan 10000$ geraken om die versnellingsbak en nog een paar andere onderdelen van 10000$ gratis te kopen. Dus.... Je gaat je gewoon bij "Uses parts" een replay van 200$ en dan nog een ghost car van 30$ en dan heb je 10000$ = onderdeel van 10000$ gratis! Dan ga je naar de onderdelen van 8000$. Dit doe je gewoon simpel weg door een band van 2000$ te kopen zodat je 8000$ hebt enzo......... Snap je?

7. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die Chevelle das volgens mij de special price bij het drag racen maar hoe kan je die winnen (kheb t spel al paar x uitgespeeld maar wil nu echt elke auto winnen (mot alleen deze nog) stuur me ff een pm

b.v.d.

8. Gameslave

Gameslave Guest

bij hogere rijbewijs worden tegenstanders wagens beter, zo heb ik m uitgespeeld en ook weer moeite met dragracen terwijl ik full getunde ford gt heb.

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    drag race kun je winnen met nitro :) als je op een dag zit met een 5 erin bijvoorbeeld 105 speel dan een dragrace en verlies die.. ga daarna naar de used parts shop en ga helemaal naar rechts daar staat dan een vraagteken koop dit en als je dan een dragrace speelt kun je een injectie geven door op Y te dukken,

nog een tip: repareer regelmatig je onderdelen... want deze worden steeds slechter en hierdoor rijd je auto ook langzamer.. ga naar de partsshop en ga naar dat afbeeldinkje met dat gereedschap op..

laatste tip: koop gewoon alles wat je kunt kopen voor je auto

suc6 ;)

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    er was toch ook een part die je kon kopen dan reed je auto weer "zo goed als nieuw" ik heb het spel nu niet meer maar dan rijd ie ook weer helemaal toppie!!:)

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    als iedereen de snelste auto heeft stopt dat iedereen met het spel ofzo?? volgens mij heb je zo'n spel pas uitgespeeld als je alle autos op het best hebt getuned

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben k ook mee bezig weer, maar is er een manier om weer naar seizoen 1 terug te gaan, want ik heb in seizoen 1 in de event races 4 special auto's niet kwam ik vandaag achter, die je als je alles wilt hebben toch ook nodig hebt...

maarja als t niet kan maakt t ook niet zo veel uit. ben toch nog een keer opnieuw begonnen.

13. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    nope, dan zul je helaas overnieuw moeten beginnen zoals je al zei....

14. groovegans

groovegans Guest

Heb je sega gt al naar 1 seizoen uitgespeeld of naar 3?

15. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk??

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0

sechs toch?????????????????????????/

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    [offtopic]1 vraagteken is genoeg hoor[/offtopic]

18. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst event races gaan doen voor een goede auto en dan pas official

19. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 seizoenen in gt.
    Ik heb met de lotus elise exige bijna alles gewonnen in seizoen 1. Aan het eind krijg je een dodge viper met 120.000$
    In seizoen 2 heb ik alles gewonnen met de gt concept.
    Maar sommige auto's kan ik nog steeds niet kopen. Weet iemant hoe je aan een clio v6 komt?

20. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    das irri yaah.. maar je moet niet zo snel door het seizoen gaan...

Deel Deze Pagina