1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SEGA GT 2002 vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Stijn, 12 nov 2002.

  1. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap een paar dingetjes niet aan SEGA GT 2002, het is misschien een beetje onzin hoor maar vooruit hier komt het:

    1: Als je een auto wint en je verkoopt hem, kun je hem dan nooit meer krijgen?

    2: Hoe gaat het precies in z'n werk als je een auto te koop zet ? Raak je hem voor een hoge prijs ook kwijt ? Duurt het dan zwaar lang of zo ?

    3: Bij event race kun je niks uitspelen zeg maar he ? Je haalt geen bekers of zo. En waarom veranderen die banen in die verschillende categoriëen steeds als je er eentje uitspeelt ?

    4: Ik heb nou een stuk of 10 bekertjes gewonnen in official race maar in m'n garage staan er maar 5. Kunnen er niet meer in of zo ?

    5: Hoeveel stages zijn er in official race mode ?

    6: Zetten jullie je ABS en TC en zo uit of laten jullie het zoals het is ?

    7: Moet je nou als je een versnellingsbak voor High en Low gearing hebt gekocht de hele tijd wisselen als je banen met veel bochten/rechte stukken speelt ? Bij GT3 kon je voor de race altijd ff ermee pielen maar bij dit spel kan het alleen in je garage.

    8: Waarom kun je in je garage niet zien welke onderdelen je hebt gekocht voor je auto's en hoeveel schade ze hebben ? Moet je iedere keer heen en weer naar Parts Shop ?

    9: Als je een race aan het verliezen bent en je drukt op Retry, is dan de bandenslijtage en onderdelenslijtage ook gereset zeg maar ? En maakt het uit of je ruig rijdt (veel drift, hard remt, botst) voor je slijtage ? Ik bedoel dus niet je damage-meter hé.

    THANX !!!:D :D :D
     
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Halloooo !? Is daar iemand ? Kan iemand antwoord geven please ?
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dit vraag ik me ook wel af :D maar hoe zet je een auto te koop ???
     
  4. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik antwoord weet zal ik die geven:

    1. Volgens mij kan je die na verkoop inderdaad niet meer krijgen

    2. Als je een auto te koop zet voor een erg lage prijs dan ben je
    hem zo kwijt. Hoe hoger de prijs hoe langer het duurt

    3. Bij "Event races" kan je inderdaad niet echt iets uitspelen,
    gewoon alle auto's winnen, en een beetje geld verdienen. En
    over de veranderende banen: het zijn gewoon event races die
    net zoals echte races (bijvoorbeeld F1) langs de verschillende
    banen trekken, dus elke keer iets anders.

    4. Ik weet niet precies hoe het met de bekers zit. Bij mij staan er
    ook maar een paar bekers, terwijl ik er meer heb gewonnen. Ik
    denk dat in je garage alleen de laatste 5 staan.

    5. Dit weet ik ook nog niet precies. Je hebt in iedergeval 2
    seizoenen...

    6. ABS en TC UIT!!!!!!!!!! Met die twee aan vind ik het niet echt
    racen.
    Je moet wel een beetje werken voor je geld vind ik.

    7. Yep (is wel nadeel in vergelijking met GT1,2,:cool:

    8. Waarom het is weet ik niet, maar je moet inderdaad elke keer
    naar Parts Shop

    9. Ik hoop eigenlijk dat het spel zo goed is, dat als je retry kiest,
    er toch banden, motor, vering slijtage wordt geregistreerd.
    Maar ik weet niet zeker of dat ook zo is. Maar de manier van
    rijden heeft zeker wel invloed op de banden (slippen), motor
    (hoge toeren) en rest.


    Ik hoop dat ik je vragen een beetje duidelijk heb beantwoord, en nog maar veel race plezier toegewenst.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2002
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardstikke bedankt. Bij die event races kiest het spel in elke categorie dus gewoon telkens een andere baan en je kunt niks bereiken door het te blijven spelen (behalve geld verdienen dan). Hmmm, oké. Ik vind het wel vreemd dat er in de rechter bovenhoek van het scherm wel een bekertje staat bij prizes of zo iets. Het is in het begin wel duur om steeds je auto te repareren en nieuwe banden te kopen zeg. Ik denk dat ik ook maar m'n TCS en ABS uit ga zetten. M'n prize cars verkopen doe ik dus nog maar ff niet. Is wel zonde als je ze nooit meer kan krijgen. Vooral die Mercedes Gullwing. Ik ga maar weer es ff spelen......
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    1: Als je een auto wint en je verkoopt hem, kun je hem dan nooit meer krijgen?
    Alleen als je de auto hebt gekocht bij de car shop, anders krijg je hem inderdaad nooit meer.

    2: Hoe gaat het precies in z'n werk als je een auto te koop zet ? Raak je hem voor een hoge prijs ook kwijt ? Duurt het dan zwaar lang of zo ?
    Als je je auto te koop zet voor de prijs die wordt aangeraden is hij nadat je weer een race hebt gereden meestal verkocht.

    3: Bij event race kun je niks uitspelen zeg maar he ? Je haalt geen bekers of zo. En waarom veranderen die banen in die verschillende categoriëen steeds als je er eentje uitspeelt ?
    1:je haalt wel bekers en soms auto's. 2:boeiend.....

    4: Ik heb nou een stuk of 10 bekertjes gewonnen in official race maar in m'n garage staan er maar 5. Kunnen er niet meer in of zo ?
    je kunt als het goed is met je rechterstick door je garage heen turen en als het goed is zit er aan de rechterkant nog een prijzengalerij, maar niet alle prijzen staan er.

    5: Hoeveel stages zijn er in official race mode ?
    2 seizoenen, het eerste seizoen ongeveer 4 stages daarna een rijles, dus zo'n 25 stages(?), het tweede seizoen iets van 30 zonder rijlessen.

    6: Zetten jullie je ABS en TC en zo uit of laten jullie het zoals het is ?
    ik laat het zoals het is, ik heb een auto met 1244 pk dus heb ik genoeg power om onder controle te houden, ik kan abs wel gebruiken.

    7: Moet je nou als je een versnellingsbak voor High en Low gearing hebt gekocht de hele tijd wisselen als je banen met veel bochten/rechte stukken speelt ? Bij GT3 kon je voor de race altijd ff ermee pielen maar bij dit spel kan het alleen in je garage.
    ja, maar ik kies meestal een fav. versn. bak, zoals bij de ford gt40 concept de short gear, bij mijn ford gt90 1244 pk heb ik de normale bak (toch al genoeg pk's dus).

    8: Waarom kun je in je garage niet zien welke onderdelen je hebt gekocht voor je auto's en hoeveel schade ze hebben ? Moet je iedere keer heen en weer naar Parts Shop ?
    als je in het hoofdmenu bent kun je met je rechter of linker 'schietknop' indrukken dan krijg je een overzichtje met event races die je kunt rijden met die auto en onderdelen die je hebt. kwam ik ook later pas achter.

    9: Als je een race aan het verliezen bent en je drukt op Retry, is dan de bandenslijtage en onderdelenslijtage ook gereset zeg maar ? En maakt het uit of je ruig rijdt (veel drift, hard remt, botst) voor je slijtage ? Ik bedoel dus niet je damage-meter hé.
    ik denk het wel, maar het heeft meer met je auto te maken als met je rijstijl denk ik. en verder merk je het aan je euro's he.

    ik hoop dat je hier wat aan hebt, onthoud tip 8 goed. SijmeZ
     
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over vraag 4: Ik wist wel dat je naar links en rechts kon kijken maar er staan echt maar 5 bekertjes hoor. Oh en op die triggers drukken. Moet dat in het menu van de SEGA GT 2002 mode ? Ik probeer het anders zelf wel ff. Thanx !!:) :)
     

Deel Deze Pagina