hoi ik ben tijdje bezig met gega gt 2002 maar het lukt niet egt ik weet geen idee welke auto ik het best kan nemenen in het begin enz dus hebben jullie meschien nog tips
dat was men eerste spel op men xbox, uren gespeeld haha... maar volgens mij maakte dat niet zoveel uit... gewoon kijken welke je lekker vind rijden, en naar mate je verder in spel komt kan je tune etc.
Je moet je onderdelen van je auto ook onderhouden want ik begreep in het begin ook geen snars waarom mijn auto trager begon te rijden
en hoe onderhoud je je onderdelen en ja sega gt 2002 is ook mijn eerste spel samen met dat skate spel
Zo, is dat even lang geleden. Volgens mij maakte het in het begin niet zo veel uit. Dacht dat de Ford GT uiteindelijk de beste was.
DIT SPEL OWNT! Ik was dik kampioen erin! Die caterham was ook erg vet, maar de ford gt concept was het beste dacht k!
Poeh hé! Dit is nostalgie! Was namelijk samen met Jet Set Radio Future de eerste game voor m'n Xbox! Had destijds die Sega Pack gekocht. Ik begon geloof ik met de Peugeot 206 en had daarna aardig wat wagentjes gekocht. Heb het niet lang gespeeld, want toen kocht ik steeds nieuwe spellen die ik dan weer ging spelen.
In het begin kocht ik altijd een zo goedkoop mogelijke auto in dat spel Heb het ook uren en uren gespeeld. Echter begon ik steeds overnieuw als het weer moeilijk werd, ben geen race type
Haha eensgelijks hier, alleen bleef k sega gt wel wat langer spelen. Verek er moet snel een nieuw deel komen voor de 360!