Sega GT 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Derek, 7 jun 2003.

  1. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Sega GT 2002
    De Race-game van de Xbox

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Zo, dat was dat.

    Ik heb er wat vragen over, aankomende 20 juni word een leuke dag! want dan ga ik naar de MediaMarkt om een Xbox doos met Live! aanteschaffen _O_ . Natuurlijk wil ik gelijk een leuk spel erbij, zoals Sega GT 2002, volgens vele reviews is het een leuk spel, maar de besturing is wat 'lomp'. Nu wil ik vragen aan de mensen die dit spel hebben, wat zij van de besturing vinden? en hoe het ongeveer zit, b.v. of je aan de weg kleeft of dat je de race-track af drift. Alvast bedankt voor hulp :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  2. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het niet fijn sturen, maar dat is mijn mening. ik vind colin macrae veel beter. maar dat is een rallygame. als je van allebei houd zou ik zeker cm3 aanschaffen ipv sgt
     
  3. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe rijd het ongeveer? zweverig?
     
  4. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het allemaal nog al meevallen maar dat ligt aan mij en als je op 20 juni een xbox haald waarom koop je er dan niet brute force bij
     
  5. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd maar van Race spellen, simulatie spellen, sneak spellen (lees: Metal Gear Solid) hou gewoon niet zo van fantasie dingen
     
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Sega Gt os een goed spel dat een zeer nauwkeurige besturing heeft.
    Je hebt een ruime keuze uit verschillende soorten wagens.
    Het spel is alleen iets te kort en te makkelijk uit te spelen.
     
  7. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik las juist in de gamespot review dat het lang, lang lang duurde voordat je, een nieuwe auto kan kopen (als je zeg maar nieuw begonnen bent, de auto daarna)
     
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin als je een beetje gamer bent heb je het spel met twee dagen uitgespeeld.
    Je kunt er daarna nog steeds veel plezier aan beleven en er zijn nog genoeg auto's om te kopen en te tunen maar alle banen heb je afgereden.
     
  9. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zo een nieuwe auto gekocht, na een paar races rijden heb je al genoeg geld, wel goed spel trouwens.
     
  10. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook een kutbesturing, maar toen ik er een tijdje geleden achterkwam dat ik de handrem indrukte ipv de goede rem reed het een stuk lekkerder:).
     
  11. mischa

    mischa Guest

    niet superirri maar ook niet geweldig
     
  12. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    permission to laugh sir? :p
     
  13. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, eigelijk nog even een vraagje, sommige mensen vinden het onbelangrijk, maar ik vind het superstrak met de home cinema set, motorgeluiden! ik hou van het lekkere geronk van een V8, of het zuig geluid van een V6
     
  14. masterape

    masterape Guest

    Ik heb het een keer bij een vriend gespeeld en de besturing beviel me goed, ik heb het niet echt lang kunnen testen.
     
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heerlijke game!

    Het is zeker geen Gran Turismo, maar van alle overige racers komt deze game er wel het dichtst bij in de buurt. Genoeg te doen in de game. Gewoon aanschaffen.
     
  16. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Project Gotham Racer leuker, dankzij de Kudos en leuke challenges. Maar PGR is zo ontzettend donker en zijn de banen vaak te smal. Sega GT 2002 racet goed, maar er zijn wat weinig banen en je hebt het te snel uitgespeeld. Ook stuurt het wat 'zwaar'. Ik vind het niet zo super, maar smaken verschillen dus doe wat je niet laten kunt. :)

    Ik krijg binnenkort Mercedes-Benz World Racing, eens kijken of die in de buurt weet te komen van bovengenoemden.
     
  17. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je vraag niet helemaal.
    Ik begrijp dat je van goed geluid houdt maar heb je een homecinemaset en wil je weten of er een goed geluid in het spel zit.
    Als je het hebt lucky you en ja er zit motorisch goed verschillend geluid in het spel met v8 en v6 geluiden.
    Trouwens als je van race spellen houdt kan ik je DTM en Motogp2 van harte aan bevelen.
    Motogp2 moet ik nog kopen maar aangezien hij beteris als deel 1 kan je er niet mis mee gaan.
     
  18. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM speel ik op de PC met een SideWinder
    MotoGP2 ben ik ook van plan aan te schaffen
    (wat jammer dat er geen xbox+live doos is met motogp2
    en alleen maar met spellen die ik niet wil :mad:)

    thx voor advies :)
    p.s. ja, ik bedoelde of het mooie motor geluiden waren etc..want bij DTM op de PC is dat ronduit BAGGER monotonig poep geluid :confused:
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het spel top, de besturing is erg goed, elke auto voelt weer anders. De sound en layout is erg goed, graphics mogen er ook zijn...
     
  20. Derek

    Derek Subaru Tecnica

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar ik moet gewoon ff kwijlen :p

    [​IMG]
    [​IMG]

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003

Deel Deze Pagina