[Sega Gt 2002] Wie kan mij vertellen hoe ik de 3e drivers license kan halen???, je moet het binnen 1.09 doen... ik kom er echt niet verder. Iemand een tip???
dat spel is nog geen eens uit dus hoe moet ik het uitleggen?.... uh...en in je signature staat dat je UC hebt alsof iemand dat ooit gaat geloven
Als je een USA XBOX hebt kun je best Sega GT 2002 hebben toch? (ik ga hier even uit van eerlijkheid dus he )
ik denk gewoon oefenen maar ja zet dan in je signature dat jee NSTC box heb dat helpt al zeikerds te voorkomen
misschien kan dit je helpen http://www.captaincode.com/searchview.asp?s=xb&q=Sega GT 2002&r=6 en dan FAQs
Welke idioot gaat nu 29 games kopen?? en trouwens UC is alleen maar illegaal te vinden op internet dus deze gast heeft denk ik een modchip erin (no offence) maar ik vind het gewoon schijt dat je dat hier niet eens gewoon mag zeggen. BTW: als je alle spellen wel hebt gekocht vind ik je een sick mind hebben, want welke idioot speelt al die spellen nog???
modded xbox dus...........we weten genoeg :{ :r aangezien UC pas de 12e in de US uitkomt.....lul je daar maar ns onderuit DAAHAAAG!!!
[off topic]Je kan UC al hebben hoor niemen ze BETA! maar ja modden of niet gemod moet hij weten.... [off]
Even terug On-topic... Mensen die GT2002 willen kopen raadt ik het af. Het is leuk om zo eens wat races te rijden maar de graphics vallen vies tegen, schrok er onderhand van... Er zijn wel betere race games te verkrijgen... :{