Sega GT 2K2: Need 4 Speed, Need 4 Tuning

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elitian, 3 nov 2002.

1. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jullie beginauto's (geweest?) en hoe heb je deze auto getuned?

En wat zijn de toekomstplannen ... voor welke auto ga je?

Ik ben zelf begonnen met een Peugeot 206 en heb ik compleet opgevoerd tot een klein brullende monsertje van:
    - 1997 cc
    - 193 PK
    - 225 km/h [topsnelheid]
    - De suspensie getuned tot: Hard van voor en zacht van achteren [FF aandrijving]

Nu heb ik een Maxda RX-7, nog licht opgevoerd.
    Wel met Turbine met Boost Compressor.

Uiteindelijk doel: Racen in een brullende Dodge Viper GTS, totaal opgevoerd en compleet getuned voor een echte snelheidservaring }:]

Voor diegene die bij "Need 4 Speed" dachten dat het over het spel NFS ging hebben pech want dit is only Sega GT 2002.

2. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Mmm...ik dacht al, kun je tunen bij NFS??? maar dat laatste verklaard veel.

Is het nou echt heel cool of niet, de ene zegt dat het geen goed spel is en de ander zegt dat het super is.

3. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk een heel goed spel.
    Je hebt verschillende opties.

Quik Race
    Chronicle Mode
    Sega GT 2002

De eerste 2 zijn wel geinig maar het draait rond de 3de.
    Gewoon vanaf een simpele auto beginnen en zo opbouwen tot een snellere bak en goed tunen voor goeie wegligging.
    Je dan nog Rally - TouringCar - Dragracing als extra opties.

Je kan dus over de 130 auto's kopen en winnen. Dus ook een Subaru Impreza voor het rally werk. Een Dodge Charger voor het Dragracing en een Nissan voor het Touring Car.
    Je hebt veel verschillende klasses en het is zo goed uitgewerkt.

Echt de moeite waard om het aan te schaffen.

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het al uitgespeeld maar ik weet nog dat ik begon met een fiat punto, weet niet hoeveel pk. toen heb ik een lotus esprit 2002 gekocht, echt die auto is de beste 2e auto. die heb ik opgevoerd tot zo'n 540 pk tot ik de ford gt concept kocht, die getuned tot 750 pk en toen de ford gt90 gewonnen met een of andere race, die opgevoerd tot......... 1244 pk en 1100 Nm. probleem is dat de auto 1000 kilo is, en de ford gt maar 800 ofzo dus beide auto's zijn evensnel. overigens heb ik nadat ik het had uitgespeeld de lotus esprit naar de 630 pk getuned en de ford gt concept naar de 820 pk. oja ik heb nog een subaru gewonnen met 530 pk en nog een relaxt rallykarretje, van de jaren 80 geloof ik met 600 pk. allemaal leuke auto's.

edit: btw, ga niet voor de dodge viper gts, dat ding is echt klote je krijgt er geeneens 700 pk uit en is zo log als een koe. ga serieus voor de chevrolet corvette of wacht op een ford gt concept. dodge viper (krijg je toch pas aan het eind) is echt een kutauto. de echte race-ervaring krijg je van de ford gt90, dan ding brult en slipt als een bezeten auto, echt een race-ervaring.

Laatst bewerkt: 3 nov 2002
  5. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem pas van vorige donderdag en is idd wel heeel erg goed, wordt nu toch het vaakst gespeeld.
    Ik ben ook begonnen met de punto en heb hem lichtjes opgefokt tot ik twee oude wagens won en die beide verkocht heb en met dat geld een Audi S3 (A3 in europa denk ik) gekocht heb deze staat nu al héél erg lekker en die rijd subliem, ondertussen al veel geld gespaard en m'n droomwagen de Lexus 300 5speed gekocht maar voorlopig nog niks aan veranderd maar dit komt nog wel, waar ik ga eindigen weet ik niet een Opel Astra Coupé mag er straks ook wel bij, de Punto is nu ook wel al de laan uit.

6. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Audi is is goed jah.
    Alleen de TT valt wel tegen vind ik.

Maarruh SlijmeZ heeft Sega GT 2002 al uitgespeeld.
    Dat heb je echt zeeeer snel gedaan binnen een weekje dat tie uit is in Nederland .. istie al uit eigenlijk zonder dat Sega Pack?

Ik heb nu de Audi TT compleet getuned en opgevoerd en rijd heerlijk.
    Alleen het rally rijden .. ik moet me Subaru Impreza eens opkrikken haha.

7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    over de hele wereld heb je de A3 en de S3, de a3 is gewoon de standaard auto en de S3 is de sport versie (dat heb je ook met de A4/S4, A6/S6, A8/S8).

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    het leuke aan dit spel is dat je elke auto koopt en tuned die er maar te krijgen is denk ik :). uitspelen maakt niet echt veel uit denk ik.

gewoon een beetje scheuren in al die coole rides.

9. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten!
    Uitspelen is bij mij pas zodra ik alle auto's heb getuned en opgevoerd en ze allemaal heb getest.

En dan pas beginnen aan de Chronicle Mode!

10. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Lexus IS 300 is nu bijna volledig getuned en hij rijd heerlijk, nog de laatste paar overbodige kilootjes eruit en vier nieuwe sportwielen voor wat grip en hij is volledig klaar, i can't wait, m'n volgende aankoop weet ik nog nie wacht ik nog ff af.

en Slijmez wanneer kan je de Clio Sport kopen moet er iets speciaal voor gedaan worden?

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Voor zo'n soort racer hè, zoals SEGA GT, Gran Turismo of Racing Evoluzione (ahum, APEX natuurlijk...), moet je dan ook echt verstand van auto's tunen of kan iemand met slechts een beetje kennis ook wel zo'n spel kopen?

APEX lijkt mij namelijk erg cool, Sega GT 2002 ook wel, maar als je er een echte autofreak moet voor zijn om er optimaal van te kunnen genieten dan houdt het denk ik op voor mij, aangezien ik denk dat dat een van de leukste dingen van dit soort spellen is, naast het echte racen natuurlijk.

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hoor je trouwens ook veschil als je een andere uitlaat monteert?
    enneeuh klinkt een mustang of ford gt 40 ook echt als een 8 cilinder? das een vraag die mij al lang bezig houdt.

13. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet over die kennis beschikken oor.
    Logisch nadenken is de clue. Als je precies weet hoe je het beste kan tunen, is dat een voordeel maar beetje experimenteren kan ook. Ik heb er zelf ook haast geen verstand van maar je ontdekt hoe je het beste kan tunen en veel experimenteren op de test course.

Jah dat hoor je heeeel erg goed dat verschil. Elke auto heeft zijn eigen kenmerkend geluid. Voer je je auto op krijgt tie een zwaarder geluid.
    Pak je een mustang dan klinkt het ook als een mustang.
    Subaru Impreza klinkt ook anders .. een echte rallywagen.
    Een snelle corvette heeft een echt corvette geluidje.
    Alles is heel goed geregeld in Sega GT. Realistisch gedaan!

Laatst bewerkt: 3 nov 2002
  14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kijk, dat klinkt goed. beter komt ie morgen al uit :).

15. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat echt tevreden zijn.
    Zodra je Sega GT hebt, posten! ;)

Zucht .. het rally rijden gaat me niet goed af.
    Wie heeft hier al ervaring mee in Sega GT ... welke auto en hoe getuned/opgevoerd?

Ik heb zelf een Subaru Impreza onopgevoerd.

16. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hoe kan je het best een 4W tunen mensen?
    Gewoon centraal?

Toch leuk he :+

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hej elitian, nu je dan eindelijk een xbox hebt, zou je dan niet eens halo aan gaan schaffen? :D

en DOA III perhaps. maar goed als je niet zoveel te spenden hebt is et misschien verstandiger om te w8en op splinter cell. dat gaat echt heersen.

18. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al naar Halo aan het zoeken voor een aardig prijsje :+

DOA3 is wel een geinig spel maar ik ben niet echt fan van Beat'em Ups Single Player .. wel met z'n 2-en is kewl.

Splinter Cell word gewoon een topper. Die staat al helemaal bovenaan me lijstje. Gewoon snachts al voor de Free Record Shop slapen zodat ik als eerste Splinter Cell kan bemachtigen :+

19. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 nadeel van Sega Gt 2002 .. je kan je eigen gemaakte foto's niet naar je pc kopieren :'-(

En ik heb toch net van die mooie :9

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gewoon lkkr in je garage ophangen ofzo. s dat nog een beetje vet gedaan btw? je garage?

Deel Deze Pagina