ik heb het al uitgespeeld maar ik weet nog dat ik begon met een fiat punto, weet niet hoeveel pk. toen heb ik een lotus esprit 2002 gekocht, echt die auto is de beste 2e auto. die heb ik opgevoerd tot zo'n 540 pk tot ik de ford gt concept kocht, die getuned tot 750 pk en toen de ford gt90 gewonnen met een of andere race, die opgevoerd tot......... 1244 pk en 1100 Nm. probleem is dat de auto 1000 kilo is, en de ford gt maar 800 ofzo dus beide auto's zijn evensnel. overigens heb ik nadat ik het had uitgespeeld de lotus esprit naar de 630 pk getuned en de ford gt concept naar de 820 pk. oja ik heb nog een subaru gewonnen met 530 pk en nog een relaxt rallykarretje, van de jaren 80 geloof ik met 600 pk. allemaal leuke auto's.
edit: btw, ga niet voor de dodge viper gts, dat ding is echt klote je krijgt er geeneens 700 pk uit en is zo log als een koe. ga serieus voor de chevrolet corvette of wacht op een ford gt concept. dodge viper (krijg je toch pas aan het eind) is echt een kutauto. de echte race-ervaring krijg je van de ford gt90, dan ding brult en slipt als een bezeten auto, echt een race-ervaring.
Laatst bewerkt: 3 nov 2002