weet iemand of je kan saven in de chronicle mode? ik weet het namelijk niet en daar baal ik van!!!!! dus al je het weet, zeg het dan alvast bedankt!!!!!!!!!!1
ik zou het niet weten, zat bij mijn x-box, enne ik vond het zo'n slecht spel niet normaal gewoon, je hebt gewoon zo'n stom balkje voor schade en super lange laadtijden. maar volgens mij kon je inderdaad niet saven, nog zo'n minpunt
boeiend, het is vet lachuh om te spelen met die ouwe bakken, ik speelde gewoon alle races uit of gewoon pauze zetten als je moet eten ofzo
Het spel wordt in de chronicle mode pas gesaved als je die mode met een bepaalde wagen heb uitgespeeld, per wagen is het misschien 20 minuutjes karren, best te doen toch
idd, en btw na 6 uur slaat mijn xbox niet af hoor??? kheb racing evo een keer van 10 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds gedaan zonder stoppen (met broer wisselen om te eten)
Ik raakte echte gefrustreerd door die chronicle mode, k heb vanmiddag eindelijk alles op goud gehaald maar je krijgt eigenlijk niets extra.
Noppes, ik vind die Chronicle Mode een beetje overbodig, de cars zijn erg langzaam, dus 3 rondjes rijden per race lijkt wel een eeuwigheid. En zoals al gezegd, hij saved pas na de behaalde wagen