Is het spel al te koop, of is de banner te vroeg geplaatst. Officiele release datum is 6-2-2004 Wie weet meer?
Ik denk gewoon dat het "Service voor het kopen" is (leer ik toch es wat bij Administratie) Ze willen het spel gewoon bekend maken vóór het uitkomt want als ie dan uitkomt kopen meer mensen het Teminste dat denk ik Gr Dirk,
Service voor het kopen -> marketing. Dit spel is al een keer "fout" gemarket, in alle bladen stond dat hij uit was. Maar dit was achteraf niet zo. Vandaar dat ik me nu afvraag of het echt zo is.
Je kan er ook niet op klikken naar een link ofzow er staat wel zo'n handje maar je word niet doorgelinkt
vindt het jammer dat ze niet gewoon een patch uitbrengen zodat ik m online kan spelen, had al 60 euro's aan segagt uitgegeven, ben niet van plan daar nog is 50 euro bovenop te leggen. en ik heb PGR2 gnegnemn
Paar nieuwe auto's incluis deze (die andere vond ik niet top) De link naar de andere auto's begreep ik niet :{
Er staat een goede review in het Nederlands op http://www.servicegames.nl Ik ben echt enthousiast over deze game, maar geloof niet dat hij nu al uit is... Anders had ik hem hier wel...
Lancer VIII, impreza 2003, mustang concept , scoreboards. Auto Union en een oude Bugatti? EDIT: bij gcshop kun je m preorderen voor 35 maar bij dimplus staat ie voor 50 euro geplant. EDIT2: In totaal ongeveer 30 tracks inclusief reverse, dat zal dan wel ongeveel 14 tracks (met reverse) en die ene baan met het sneeuw, dat zijn dan maar 2 tracks extra? buffalo hill en eastern breeze circuit??? maar de tracks uit 2002 zijn wel beter uitgewerkt.
Dus dat betekent dat ie nog niet uit is. Maar waar maak je je druk over, ze hebben zo vaak banners en andere nieuwsdingen met games die nog niet uit zijn.
Hij maakte zich nergens druk over. Maar net stond er in de banner Now in stores of Out now ofzo. Dus hij vroeg zich of hij nu wel of niet af was.
idd. De banner is nu aangepast. Ik zal de 6e zekers in een winkel staan om deze game aan te schaffen.
Ik vind de banner helemaal niet te vroeg. Nog 5 daagjes en dan ligt ie in de winkel. Dus het is alvast een goede aankondiging!