Sega GT Online ; Topper of Shit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 28 jan 2004.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat denken jullie van dit spel. Wordt het goed of wordt het 3x niks. Ik weet het niet...

    De features die verbeterd zijn zijn:

    - Betere graphics
    - Meer tuning opties, auto's en banen
    - Online functie uiteraard

    Ik had sega gt maar de gameplay daar vond ik erg simpel. Bovendien heb ik nog nergens nou echt een gedetailleerde preview gelezen. Ik vind de auto's echt gaaf in dit spel en tunen is natuurlijk te gek maar er zijn nog veel onduidelijkheden.

    Als je bijvoorbeeld tegen elkaar gaat racen hoe doe je dat dan? Ze hebben immers geen klassen bij sega gt dus krijg je dan steeds dat iedereen met de ford gt gaat rijden...?? Kun je dragracen online( en krijg je dan geen last van lag-voordeel en nadeel)?

    Zag op een screenshot dat ze de eerlijkheid willen aangeven door voor de race het aantal pk's die iedere speler heeft weer te geven. Maar als jij een zwaardere auto hebt zeggen die pk's ook niet alles. Het gaat immers om pk/gewicht. veel onduidelijkheden dus, dus als er wat meer bekend is of als iemand al een pers versie heeft geef aub even wat commentaar.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt mij ook erg cool maar heb geen live. Vond Sega GT ook erg goed. MultiPlayer met PGR2 kon ik ook met een snelle auto terwijl mn vriend een slome wagen nam, ik weet niet hoe ze dit op Live hebben opgelost.
     
  3. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind sega gt 2002 ook leuk en online ook wel als ik hem gakopen.
     
  4. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ie uitkomt ga ik em zeker halen, vooral als ze lekker veel banen erbij hebben en scoreboards (zoals bij pgr2).
     
  5. Radical

    Radical Forza!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    en hij wordt ook niet zo duur _O_ (beter)
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    ja valt inderdaad wel mee. alhoewel ubisoft haar games nog goedkoper uitbrengt (beyond good & evil en prince of persia)
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Vond de rij eigenschappen van SEGA gt uitermate teleurstellend. Zeer late reaktie van besturing en weinig 'feeling' met het wegdek.

    Ook de lange laadtijden irriteerden, maar het was een dubble-pack, kan daar aan liggen.

    Weinig banen was ook een bezwaar, maar meer zijn beloofd. We zullen zien (ben bang voor meer van dezelfde bochten). Och waarschijnlijk wel een koop en idd omdat ie niet veel moet gaan kosten.
     
  8. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me destijds best goed vermaakt met Sega GT, maar toen ik hem laatst weer eens speelde viel me pas op hoe matig dat spel eigenlijk is.

    Het contact met het wegdek voelt slecht aan, het lijkt net alsof je glijd. Die camera die in de bochten 'meezwaait' is ook zeer irritant. Ook had je maar 6 circuits ofzo.

    Dus nee, ik ga hem duidelijk niet kopen, ook al kost hij niet zoveel. Als je PGR2 gewend bent is Sega GT gewoon een stap terug.
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ontbreken van feeling met het wegdek heb je gelijk in..kwam met name doordat de rumble niet benut werd (misschien zit dat in dit deel wel). al met al lijkt het me toch een goede online game en ik zal hem ook welkopen
    vooral het om auto's wedden vind ik een koele feature
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    IK vind de auto's in sega GT 2002 echt super besturen. Echt de lekkerste besturing in een racegame tot nu toe.......en ik heb er een heeeeleboel gedaan. Ik ga op 6 feb. zeker de online editie kopen.
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    @moderator: wanneer komt xboxworld met een preview/review? Wil bij deze game toch eerst even een mening horen voor ik deze koop.
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmmm ik krijg geen p(r)eview versie, ben geen crew. Volgens mij zijn die al wel in roulatie (oa xbm engelse versie heeft al een review, middelmatig in vergelijk met PGR2 vooral de graphics).

    Als iemand van de crew de game reviewt, gok ik op WouteR. Misschien een pm naar WouteR zenden?
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zou die ook de moeite waard zijn als je geen live hebt?
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja als je Sega GT2002 nog niet hebt dan is het zeker ook de moeite waard als je geen Live hebt. Maar of hij dat is als je Sega GT2002 al wel hebt... Dan moet je het wel een erg goed spel vinden en heel graag de extra mode, de extra tracks, de extra auto's en de verfijningen willen hebben.
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Kortom een ware Sega GT fan zijn :p

    Overigens, vind ik het wel goed om oudere titels een 'Live update' te geven.
     
  16. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wel goed, maar als ze zo'n game dan maar niet voor de volle hap in de winkel leggen.
     
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    wel jammer dat ze nu pas online worden, ik heb het offline spel al een tijdje en nu komen ze opeens met online. Verwachten ze dat ik dubbel ga betalen ofzo? Net zoiets als met dtm racedriver heb ik ook al wat eerder gekocht, hoor ik opeens dat die onzin online wordt :confused:. De enige reden waarom ze opeens online gaan is het geld natuurlijk. Ik ga niet dubbel betalen, mieter op!
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    niemand em nog gekocht? ik heb em vandaag voor 49.99 bij FRS gehaald
     
  19. Def XR

    Def XR Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    das duur
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan ben je flink genaaid. :{ Ik weet zeker dat ik hem op het internet op verschillende plaatsen goedkoper heb gezien, PAL versie.
     

Deel Deze Pagina