ik vind de caspita of hoe noemt da ding den beste, gewoon heel goed in de bochten, daartegenover is de fordgt te lomp vind ik
Je kan het beste heel lang in stage 1 blijven en heel veel geld verdienen. Dan koop je een Chevrolett Camero SS. Die is f*ckin goed! Daarmee kom je makkelijk tot stage 5 of zo, waarschijnlijk nog wel verder. Je kan dan ook in stage 4 al gaan sparen voor een Ford GT concept, want die kar is verreweg de snelste.
Ford GT concept Ruleert maar 1 auto van Lotus is ook heel snel volgens mij is die oranje met iets van 348 PK dara kom je ook heel ver mee
De snelst is de Ford Gt concept de Caspita is wel redelijk snel maar de Ford Gt concept is toch sneller.
jepz klopt als een bus brutus alleen sommige auto's zijn wel snel alleen ze sturen F*kin niet lekker dan zit je echt bijna je thumbstickuit de controller te duwen om n bochie te draai zoals bij de Chevrolet Chevelle
gt concept is het snelst, maar die rijdt niet fijn op het begin. In het tweede seizoen kan je super race remmen en banden kopen en dan is hij wel fijn. In het 1e seizoen kom je met een lotus elise exige heel ver.
Je bedoelt de esprit, dat is een hele goede tweede bak als eerste bak een 206, en ik had als 3e bak al die Ford GT Concept. Btw de Ford GT 90 is wel het snelst qua topsnelheid!
Die stuurt inderdaad compleet niet hoe je de setings ook probeert te veranderen, en optrekken doet ie ook al niet sneller als de GT concept
net zoiets als de speed 12 in gran turismo zeker... Anyway, ik hou me vooral bezig met draggen, heb een supra, s2000, skyline r34, en corvette voor tunen, ik heb alleen a license maar official races boeien me nie zo
Wat zijn eigenlijk de beste parts die je kan krijgen, ik heb: muffer - racing weight reduce - weet ik niet denk stage 4 suspension - original tuned tires - super racing intercooler - super racing turbine - stage 3 voor de rest weet ik niet...maar als ik m'n ford gt concept neem met 840 pk en dan ga drag racen dan verlies ik van een super 7.....snap er niets van die super 7 is wel snel maar k wist niet dat ie sneller was dan m'n concept.
je moet ook de gronicle mode spellen want ik heb zelf bij sommige stage 5 of 6 en slick banden, turbo stage 5, weight reduce stage 5 , enz... en ook met de Ford GT-40 consept 2002.