Sega GT Tuning Upgrades na uitspelen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-boxter2003, 22 apr 2003.

1. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand welke upgrades ik nog moet ontvangen??
    Ik heb het ss license en heb de eerste serie races uitgespeeld! Ik ben nu begonnen met de nieuwe races en bij bijna iedere race die ik win krijg ik een nieuw upgrade. Ik heb nu al ongeveer een race of 3 gewonnen en ik heb deze upgrades ontvangen:

- Air Cleaner: Racing
    - Weight Reduction: Step 4
    - Suspension: Orginal Tuned (de vering na "race suspension")
    - Brakes: Racing kit
    - Tyre: Racing
    - Intercooler: Racing
    - Turbine Step 4
    - Gearbox: Closed Transmission en High Transmission.

Dit is alles, en toch win ik nog steeds de Drag races niet!!! Misschien weet iemand of ik bv ook nog een Race transmission kan krijgen?! Alvast bedankt!!!

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    dit is alles wat je kan winnen!

3. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou niet over die drag races inzitten. Zo boeiend vind ik ze persoonlijk niet en zeker neit realistisch, een ford gt40 kan er natuurlijk nooit uitgetrokken worden door een gare subaru impresa :confused:

4. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    blijkbaar wel;). als hij nou graag wil winnen van de subaru's, misschien is het wel een persoonlijke kwestie:p.

5. Daapie

Daapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nah je moet ook gewoon goed rijde :)

6. mastapiece

mastapiece Guest

goed rijden met een dragrace?? ahhh..ja..volges mij was daar een kenner aan het woord ;)

7. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    :) LOL
    Vergeet trouwens niet die Turbine of Turbo op 100% te zetten

8. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, anders lukt et niet!!!

9. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kan het beste die oldtimer nemen bij dragraces. die svenson en stephenson ofzo. daarmee win je ze allemaal

10. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens is het de Svenson, die is zeker wel snel. Maar bij de laatste Dragrace blijft het toch nog heel erg moeilijk om te winnen:confused:

11. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waaaaattt?????? Nog nooit van gehoord!!! Leg eens uit, bij welk merk moet ik daarvoor zijn om die wagen te kopen?? Ik heb toch dollars genoeg!!!

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou gewoon de Lotus Exige kopen en vervolgens alles tunen wat er te tunen valt, tenminste daar ik heb ik gewoon alle dragraces met mijn vinger in mijn neus mee gewonnen.

13. DVC

DVC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb da met die ford gt concept gehaald, het enige wa je krijgt is zon gare bak die je toch meteen weer doorverkoopt
    ennuh als je een turbo het dan kan je ook volges mij nitro bij de used parts kopen mar da weet ik ook nie zeker want ik heb da nooit gebruikt

14. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het merk is Caterham. tis de enigste oldtimer die in t spel zit. ik vergeet alleen die naam steeds, iets met superseven of svenson ofzo maar iig van caterham.

15. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    en je moet hem winnen, om hem te unlocken

16. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap echt niets van het spel, is er eigenlijk een bepaalde manier om nieuwe parts te unlocken??? Bijvoorbeeld door races te winnen (lijkt me sterk ik heb alle races al een keer gewonnen volgens mij) of door de special prices te halen. Ik heb het spel ook "uitgespeeld" (official events en chronicle)

Deze parts kan ik nu kopen:

Air kit : Racing
    Port Polish
    Weight reduce: stage 4
    N/A Tuning: Stage 3
    Suspension: Original Tuned
    Brakes: Super Racing
    Tires: Super Racing
    Intercooler: Super Racing
    Turbine: Stage 3 (bij sommige stage 2 andere weer stage 3 )
    Gearbox: Normal, Close en High

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dan heb je alle parts die je kan kopen. tussen de official races door unlock je nieuwe parts en in seizoen 2 unlock je de laatste parts die je kan halen.

18. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Maar de topic starter heeft het over turbine stage 4 en ik heb die N/A tuning en volgens mij ook nog een paar andere parts bij de event races gehaald. En er zitten trouwens genoeg oldtimers in (die super 7 is niet eens een oldtimer) en je kan met de ford gt concept van de super 7 winnen (drag racen dus), dit kan je doen wanneer je de volgende onderdelen op je auto zet:

Air kit : Racing
    Port Polish
    Weight reduce: stage 4
    Suspension: Original Tuned
    Brakes: Super Racing
    Tires: Super Racing
    Intercooler: Super Racing
    Turbine: Stage 3
    Gearbox: Normal (je wint het met acceleratie maar aan het einde zit je op je topsnelheid en verlies je weer wat maar wel minder denk ik)
    en dan je suspension iets hoger dan normaal zetten, camber een stuk lager zetten en boost op max.

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dr is toch echt maar 1 oldtimer dacht ik en dat is de caterham superseven. de rest uit de chronicle mode enzo zijn gewoon ouwe ragbakken uit de jaren 70 en 80 enz. ik weet niet allemaal uit mn hoofd welke parts er zijn maar dacht toch echt dat dat lijstje wel klopte. speel gewoon seizoen 1 en seizoen 2 uit en je hebt alles. alleen nitro moet je in een dragrace halen.

ps: er is een verschil tussen N/A tuning en turbines. je kan het niet allebei op je auto zetten. tis of turbo of N/A tuning.

Laatst bewerkt: 13 mei 2003
  20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Rijd in je eerste seizoen geen special events.

Dan krijg je in seizoen twee meer mogelijkheden up te graden.

Deel Deze Pagina