Sega GT2002 Online

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Toxic_Timmie, 13 feb 2004.

1. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik met de offline versie lekker veel auto's gehaald en getuned, start ik de Online versie...[PERK] ik de savegame uit mijn offline versie, ben ik alles kwijt.
    Geen auto...niks....alels weg....wat een klote zooi.

Wie heeft hier ook al last van gehad?

2. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    mmm...dan kan dat dus ook bij mij gebeurd zijn...had niet veel dacht ik,maar kon niks vinden....had sega al een poosje niet meer gespeeld...dus kan zijn dat ik echt geen reet meer had(gedelete bv)...maar heb mijn bedenkingen er over.

3. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan niet alle auto's overzetten (zoals veel game magazines beweren). Het enige wat je krijgt is $100.000 extra om te beginnen en je kan een aantal onderdelen (en andere privileges) die je in GT 2002 had meenemen. Het staat trouwens in je boekje bij "perk". Daar wordt nergens gesproken over auto's...

Suc6 met het opnieuw doorspitten van de single player... :+ het scheelt als je 2002 ook al uitgespeeld hebt, dan is het echt een makkie. Je kan met die $ 100.000 namelijk meteen een Lotus Elise kopen en die nog redelijk tunen ook... (ik was er na +/- vier uur doorheen)

4. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Ik schrok al.
    Maar nu ik weet dat het klopt is het wel ok.
    Wel jammer dat we verkeerd zijn ingelicht/opgelicht door de magazines.
    Nu kan ik inderdaad weer al mijn auto's behalen/kopen/tunen.
    Gaat weer een hoop werk in zitten.

5. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd een hele slechte zaak van de game mags. Ik twijfel een beetje of ze het wel geprobeerd hebben... maarja je moet dan maar net een safegame hebben...

Het zal niet al te moeilijk zijn, alleen de SS Licence test zal nog wel voor wat problemen zorgen...

6. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Idd Die SS licence is van een redelijke moeilijkheid.

Wel is het jammer dat er (nog) weinig online te doen is.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Euhm, het zijn vast niet de gamemags geweest die dit de wereld in hebben geholpen. Dat is Sega zelf geweest. Alleen hebben die later, met het oog op AR gebruikers (of wat voor reden dan ook) deze optie flink uitgedunt.

Jammer, en een gemiste kans. Maar niet zo'n ramp volgens mij. Dit spel is lang niet zo moeilijk om uit te spelen als PGR2.

8. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je helemaal gelijk in dat ie niet zo moeilijk is.
    Maar het lullige van het hele verhaal is, dat ik in de versie hiervoor juist heel veel auto's gehaald+getuned heb (wat me nogal wat tijd heeft gekost) om ze vervolgens weer in te kunnen laden in deze nieuwe versie.
    Dat kan nu dus niet en daar baal ik van.

Kan je alsnog opnieuw beginnen.

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn Sega GT 2002-savegame allang van mijn harde schijf verwijderd. Dus voor mij is het niet zo erg dat deze optie er niet in blijkt te zitten.

10. Orangina$

Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist vreselijk dat je garage niet meegaat! Ik heb online dan wel nog niet gekocht, maar voordat PGR2 uitkwam heb ik een boel tijd gestoken in Sega GT, waardoor ik alle auto's had (zonder tuning), en wel allemaal met versleten banden (wat super driften is). Voor een setje versleten achterbanden zijn ca. 10 races nodig, ik schat dat ik zo'n 100 auto's in mijn garage heb... ik ben dus niet echt blij met deze verloren tijd! Ik ging er steeds vanuit dat ik in Online dezelfde auto's, met dezelfde versleten banden, gebruiken kon. Zucht. Jammer dat Wow! er niet een Simulation tyre optie ingedaan heeft, zoals in Gran Turismo 3. Tyrewear is leuk, maar het is nog leuker als je sowieso al dwars kunt met een standaard-auto als je midden in een bocht plots je gas loslaat en het er weer op stampt. Door dit verhaaltje twijfel ik dus wel of ik Online uberhaupt nog ga halen, jammer want die nieuwe cars en tracks zagen er best tasty uit...

11. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is gewoon leuk:)Je kan auto's tunen en dan lekker daarmee op live gaan.Kijk bij pgr2 is het, je kies een auto en rijden maar.Bij sega gt is het zelfs mogelijk om alles af te stellen en das nou juist zo leuk aan die game.

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb GT online nog niet maar ik denk dat ze het meenemen van auto's geblockt hebben om de volgende reden (ik weet niet of het echt zo is, dit is wat ik denk): Wanneer je je save op naar een memorycard kopieert en je gaat dan spelen met de save die je nog op je hd hebt, kan je die auto's verkopen etc. heb je weer geld nodig pak je je memorycard erbij en haal je daar weer nieuwe auto's af.

EDIT: is het trouwens wel druk online met GT online?

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Er komt er snel weer eentje bij :). Komt de post morgen ( carnavalsmaandag) eigenlijk?

14. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg hem morgen of overmorgen, en hoop dat er een beetje veel mensen zijn die hem Live spelen.
    En ik verwacht er wel aardig veel van. :)

Deel Deze Pagina