Dit stukje staat op het playstation gedeelte van ign als off the record. Sega Re-alignment Sega is reportedly going to align itself with a major console manufacturer very soon. That is to say that Sega, which is currently "platform agnostic," will be buddying up with Nintendo, Sony, or Microsoft, in a very big way, basically exclusive to that system, very soon -- according to a little bird we know. The implications are huge and we simply don't know how far the repercussions will go -- does it include sports, too? -- but whatever Sega does is a big, big deal. Go Sega (and since we're feeling ridiculously fanboyish right now, please don't saddle up with Microsoft, OK? That would be just be hurtful.)
oh dus ze mogen wel naar nintendo en niet naar microsoft.. stelletje jankerts...kunnen er niet tegen dat de xbox veel developers naar zich toe haald
Er zijn een hoop Xbox titels in ontwikkeling door Sega dus ik gok op Xbox. Ik blijf de Xbox toch een beetje als de Dreamcast 2 zien.
ik denk dat het toch microsoft wordt. Ik bedoel ze zien aan bv Panzer dragoon orta dat ze de beste gfx kunnen krijgen op de xbox en dat microsoft het meeste geld heeft om te investeren
Sonic is al exclusief voor Nintendo Playstation 2 doet het heel erg goed in Japan want daar gaat het om voor Sega Ik denk dat de Xbox het minste kans maakt
.::: Het gerucht gaat dat rare wordt opgekocht door MS en dat eht geld wat Nintendo daarvoor krijgt wordt gebruikt om Sega naar Nintendo te krijgen... Als dat waar is dan is MS wel HEEEEEEEEEL dom geweest... () Sega is zovelen malen belangrijker dan Rare. Hoe dan ook het is allemaal bs... Gewoon de gebruikelijke geruchtenmolen (al is het Rare gedeelte in een erg gevorderd stadium).
alsjeblieft zeg, een van de beste spellen op de ps2 is virtua fighter en ik had gehoopt een verbeterde versie ervan op Xbox te krijgen. Zou echt vet bale zij zeg.
Sega is inderdaad heel belangrijk, maar Rare ook!! Om nu te zeggen dat sega VELEN MALEN belangrijker zou zijn dan rare is overdreven!
.::: Even nadenken hoor... Bedrijf wat constant dezelfde spellen eruitperst of een bedrijf bestaande uit allemaal subbedrijfjes wat nog weet hoe je 'innovatie' spelt en ondertussen niet te beroerd is meerdere genre's aan te pakken.... Niet dat ik zo'n Sega lover ben, maar Rare is wel zeker een overhyped bedrijf... De enige reden dat ze zo hoog in aanzien staan is de N64, maar dat was ook niet zo moeilijk met het aantal games dat daar op uitkwam.
Vooralsnog ziet het er zo uit. De vraag is wie er wint. En dan eindelijk de beste games only on Xbox.
Ik weet niet of je perfect dark ooit gespeeld hebt (of conkers bad fur day) maar dat spel had het op elk platform heel erg goed gedaan!! Maar goed, sega is inderdaad wel ietsjes belangrijker
IGN Nogmaar weer eens bewijs dat IGN onwijs diep gevallen is in de gamingnews-scene. Wat een stelletje ongelofelijke mongolen zijn dat. Ik begrijp wel dat je pro Nintendo bent in de Nintendo sectie, maar zulke reacties plaatsen is echt onproffesioneel. Als gamingsite heb je onder andere een voorbeeldfunctie. Een functie die IGN blijkbaar niet weet te bekleden
.::: *uche* Niet alleen zeggen ze dat ze 'fanboyish' bezig zijn, het nieuws werd ook nog op de PS2-sectie van IGN gezet.In XBM wordt er het beste gehoopt voor Xbox, in PN voor PlayStation 2 en in n3 voor Nintendo. Het beste hopen voor de console die gedeeltelijk je broodwinning is maakt van de makers van die bladen toch ook niet meteen fanboys? Het zou vreemder zijn als IGN PS2 had gezegd dat ze liever Sega bij Xbox zouden zien... Of denk je dat de lezers DAT zouden pikken?
Ach Beachspikers, gehypt gamepje met lelijke graphics.wij krijgen DOA X. Maareh....Voor de E3 wou MS Sega opkopen, Opkopen kon niet maar misschien wel de excluievse games. En MS heeft geld genoeg. Dus ik gok op MS