Jaja sega is al weer bezig aan NFL 2K4. Deze zal onder andere live enabled zijn. Wanne know more...? >>>> KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK <<<<<
zoo ziet er zeker strak uit, toch ga ik hem waarschijnlijk niet halen, er komen namelijk zo veel goede games uit dat je toch een keuze moet maken... mijn portefuile staat dat niet toe ben ik bang .
Uit het bericht: "Want aan één EA hebben we al genoeg (Fifa...). " - Dat je je ontevreden over EA wilt uitspreken vind ik best maar doe het dan neit zo enorm onbeargumenteerd jegens Sega :/
Al weer zo`n game..... Ze hebben er toch een paar van die....... Maar 2 dingen.... EA brengt veel te snel games op de markt... En daar door ontbreken er dingen aan een game.... EA "Harry Potter" Veel te kort spel. EA "C&C Generals" Veel te veel patch al uit gebracht om dat er iets niet goed was...en veel mis-matches...etc. Ze moeten gewoon wat meer aandacht aan de games geven...maar dat is mijn mening.... Ten 2e ... Coole Avater Wouter "Foo Fighters" rulez.
Haha nee!! Volgens mij ben je nog niet zo goed wakker. Ik heb want informatie van een site en dan zet ik dat in een thread met de link van die site. Dan zeg jij tegen mij En daar spreek jij mij duidelijk aan (in mijn ogen). Maar dat is gewoon van een site waar ik weinig mee van doen heb. Mischien bedoelde je dit: Dat zij hun ontevreden over EA wilt uitspreken vind ik best maar doe het dan neit zo enorm onbeargumenteerd jegens Sega. Maar dan moet je dat ook zeggen!
ik denk dat sega hiermee met name amerika als markt wil hebben. daar leeft het american football natuurlijk veel meer dan in nederland. het leeft hier ook wel (kijk naar de amsterdam admirals) maar daar is het echt een volkssport. voor de rest hoo pik dat het wel een leuke concurent van de ea nfl wordt.
Ik denk niet dat zo'n soort game in Europa hoge cijfers maakt. Hier is vooral voetbal populair. Deze game is vooral bedoelt voor de Amerikaanse markt. Dat wil niet zeggen dat hier niemand hem zal spelen, maar ik denk toch een maar een fractie van wat aan Amerikanen dit gaan spelen.