In dit pakket zitten toch Sega GT en Jtf in 1?? Op 1 dvd nou is mijn vraag zijn deze spellen ingekort ofzo is het wel de hele versie van het spel want hoe kan dat op 1 dvd.
hmmm, wie zegt dat dat op 1 dvd staat. de twee spellen staan elk op een afzonderlijke dvd. het zijn de volledige versies. en ik heb ook gehoord dat er een nieuw paket aankomt: xbox+halo+splinter cell. (k'heb die spellen wel al, maar het blijft een pittig paketje.
Ze zitten wel op 1 dvd. JSRF (niet Jtf) en Sega GT gebruiken niet 1 hele dvd. Ze passen gewoon helemaal samen op 1 disc samen met een paar filmpjes van andere games.
De grootte van cd's / dvd's gaat steeds verder omhoog, met de nieuwste technologie zitten ze geloof ik op 17 GB ongeveer. Daar passen echt wel een paar spellen op.
Wat jij bedoelt heet Blu-Ray. Met behulp van deze nieuwe laser kan er 27Gb aan data op een DVD-schijfje. Philips heeft met behulp van deze techniek een dvd-schijfje gemaakt met een diameter van 3cm , dat maar liefs 1 GB aan data kan bevatten. Ideaal voor MP3spelers , digitale camara's.
De reden van het traag laden in sega gt is waarschijnlijk hieraan te wijten, dat er meer spellen op 1 cd staan. Greetz