voor september weet ik ut niet echt Mafia voor de pc komt volgens mij in september uit maar ik leg mijn geld weg voor oktober, voor colin mcrea en sega gt en daarna voor xbox live en dan voor splinter cell en dan voor... ps. kij gwoon ff op www.tothegame.nl
The page cannot be displayed The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings. --------------------------------------------------------------------------------
ok,tnx... de moeite waard zijn voor mij dan: -DEATHROW!!! -the thing maar deathrow iig, jeuh jeuh jippie
Ik ga dit najaar de volgende games kopen Turok Evolution Unreal championship, Blinx, Brute Force, Conflict Desert Storm, Colin mcRAe 3 Transworld snowboarding, Tony Hawk 4, Splintercell, Panzer Dragoon Orta. Sega GT Ik wou Raven shield kopen maar die is blijkbaar uitgesteld: K*t! Kan nog geen xbox Live nemen omdat de kabel moet nog 200 meter worden doorgetrokken: Nog K*tter En het aller k*tst is waar ik in godsnaam de tijd moet halen om al deze prachtige games te spelen.
"There are currently 318 games registered as upcoming for XBOX." Kan ik ervan uit gaan dat UK release hetzelfde is als NL release?
JAAAAAAA 27 septemer Morrowind!!! Eindelijk een RPG op Xbox! It's about time! De volgende 'RPG' die uitkomt op Xbox volgens tothegame is Fellowship of the Ring, maar dat is toch een platform/action/adventure meer? Of heb ik het nou mis?
Grrr stomme tothegame! En na Fellowship of the Ring (wat me dus egt nix lijkt kwa 'RPG') komt Metal Dungeon (in November). Daar had ik nou echt nog nooit van gehoord maar het ziet er op zich wel goed uit. Beetje te veel Final Fantasy-kloon misschien. :{