serieuze halo2 live spelers?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Krevlorneswath, 12 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krevlorneswath

Krevlorneswath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ben dus nieuw op dit forum en heb al wat threads gelezen, maar ik vroeg me af hoeveel nederlanders hier op niveau zitten met halo2. Ik heb eigenlijk al een uitgebreid friendslist (niet stoer bedoeld), maar het is inderdaad leuker als er wat meer nederlanders op zitten (die amerikanen komen m'n neus uit).
    M'n stats zijn: Rumble Pit 13, Team skirmish 18, H2H 3 (niet m'n favoriete onderdeel), Big team 12, TS 14.
    Ben inmiddels ook weer clanloos, dus als er gezellige/ semi-serieuze clans vacatures hebben, laat dit me dan weten.

Add me als je game hebt! GT = JazzyPimp

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de searchfunctie gebruikt kom je een clan tread tegen, vraag daar eens ;) En je mag me best toevoegen als je wilt.

3. PureMaximus

PureMaximus Guest

voeg mar toe PureMaximus. enne ik zit in dutch troopers clan. en ben 13 bijteamslayer en 14 team skirmish en voor de rest rond de 10(speel meer costum games)

4. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    je mag mij best ook toevoegen. Ben 14 met slayer, bijna 15 met skirimish en 12 met head to head.

Cold Synergy

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil je best wl adden, maar k heb niet zon hoog lvl.
    Je bent egt niet meteen op niveau als je n hoog lvl hebt.
    Als je heel veel speelt in teamverband en jouw team wint elke keer betekend dat niet meteen dat jij een hoog niveau hebt, maar je lvl gaat wl omhoog

6. Krevlorneswath

Krevlorneswath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was die thread tegengekomen, maar was te lui om te lezen ;)

klopt, een hoog level betekent niet meteen niveau. Maar het betekent wel dat je in teamverband kan spelen. Op level 15 en hoger wint een team niet met een mindere speler.

Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En hier vind je een thread voor gamertags + games: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=67652
    Zitten ongetwijfeld Halo2 spelers tussen.
    Het is niet de bedoeling om voor elke game een thread aan te maken om mensen te zoeken. Deze thread gaat dan ook op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina