Serious Sam probleem.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sanderlagrande, 15 dec 2002.

1. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder bij de great pyramide. Ik ben in de pyramide met het ruimteschip boven me. Je moet een teleport activeren en dat heb ik ook gedaan maar daarna gebeurt er dus helemaal niks ( behalve dat ik helemaal afgeknald wordt door dat grote monster) Ik ben in de straal gaan staan maar nog steeds gebeurt er niks. Wie kan mij helpen ik kom er echt niet uit.!!!!!!!!!

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet door alle vier de hoepels springen dan schiet de straal, alleen je moet zorgen dat het monnster in de straal staat, niet jij slimbo! :9

master of gaming my ass! :+ Geintje!

Succes!!!!!! Hope it helps!

3. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Bedankt, ik had het al gehaald voordat ik je reply las. Was eigenlijk heel simpel. Ik dacht namelijk dat je er in moest staan om naar dat ruimteschip te verhuizen. Dat monster was namelijk onsterfelijk ( stond in de tekst). Maar ik had hem dus al verslagen met die straal toen ik hem flink met kanonsballen had bekogeld.

4. shootergod

shootergod Guest

Hoe versla je dat monster wat voor de pyramide staat, dus buiten de pyramide?????? Want hij zegt: ik ben in de pyramide met het ruimteschip boven me,maar die pyramide is bij mij dicht en dat beest gaat niet dood??!!

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    je moet met een rocket jump door die cirkels springen vond ik op internet
    dus springen en dan met een raket op de grond schieten

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    niet dus
    ik heb het gehaaal je moet in de hoeken van de ring kijken waar je in vecht daar zie je van die leuke dingen staan de je afschieten
    zo door de ring heen

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat is een en hetzelfde monster, je krijgt hem ook niet dood daar je moet alle vijandjes verslaan die naar je toe komen rennen (tot je dus bij die deur bent) en dat monster dan een bak schade gaan doen en uiteindelijk gaat die deur vanzelf open

Deel Deze Pagina