serious sam

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chief Bram, 2 sep 2003.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft serious sam en hoe vind je hem? persoonlijk vindt ik hem rocken. gewoon hersenloos 20000 baddies killen_O_ :9.
    als je een shooterfan bent kun je deze gewoon niet missen.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    daar heb ik unreal champs voor, en 1 doelloos knallen vind ik wel genoeg, maar serious sam heb ik n x bij vriend gespeeld op pc en dat had ook wel weer zn voordelen, maar er zijn zoveel shooters dat ik nog niet zeker weet of ik deze ook neem

3. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb serious sam ook en ik vind het ook een lekkere fun shooter, vooral het sneeuw level is wel lol met die jingle bell muziekje erin :+

4. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die muziek is er :cool:

5. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ooken vind hem best grappig.
    ik krijg soms alleen pijn in mijn kop van die schreeuwende mannetjes

6. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ja die schreeuwen er echt op los hé

7. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em wel eens op de pc gespeeld, maar ik vond em niet bijzonder. Bovendien is ie nu net zo duur als UC. En dat niveau zal die toch niet halen.

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hij is zeker lache, vooral toen ik voor het eerst die schreeuwende mannetjes tegenkwam, ik stond voor een hjeuveltje hoor je zo geschreeuw komt er opeens zo'n maloot die berg af rennen, ik wist dat niet en knalde hem neer. Toen was het eventjes stil en opeens kwamen er tientallen:p . Maar Serious Sam vond ik leuk, The Second Encouter minder. Ik vond het op het laatst te lang duren, te veel hetzelfde, ja ok niet anders verwacht maar ze hadden wel wat minder die botten beesten moeten doen.

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm een uurtje gespeeld en toen weer geruild voor Tour de France, want ik vond het echt niks bijzonders :)

Maar heb tot nu toe ook nog maar 2 shooters voor de xbox ontdekt die er een beetje bovenuit steken. Halo en RTCW, en als ik deze games zie staan en daarnaast Serious Sam, weet ik wel welke ik erin stop. :eek:

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    hijs cool, vooral cooperative
    alleen gaat het wel vervelen na 25 keer hetzelfde te doen

11. Dennis_k

Dennis_k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    i.d.d. het is echt een spel van herhalingen

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Het spel vind ik niet echt te vergelijken met UC, bij UC is het gewoon frags maken. Hier is het meer wat door levels heen drunderen :D. Zelf heb ik me goed vermaakt met deze game, dikke fun, het word helemaal vet als je de minigun hebt. Loop je door een lange gang, het einige wa je hoeft te doen is de trigger in te houden en strafen, de rest gaan vanzelf 8) Aan het eind van het level zie je die stats, Killed 2000 luitjes _O_ De humor die er in zit is ook lache, heel erg droog. Idd het kerst deuntje in die sneeuw levels is vet _O_ Master spel, en toch de simpelheid van dood leuk knallen. Ik wacht me smart op Deeltje 2, kunnen we de minigun weer uit het vet halen }:]

13. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, hebben ze Vsync uit staan in dit spel of zo? Bij Halo en UC heb ik namelijk geen lasten van strepen op het scherm tijdens het snelle bewegen met de Crosshair, in dit spel wel? Hoort het?

Verder blijft dit een kickuh game. Op zich hou ik niet meer van dit echte oude Doom Shooters, maar deze heeft iets. Will Rock probeert het te clonen maar mist een hoop. Single Player FPS games speel ik bijna niet meer, maar deze continue actie vind ik wel lekker.

In ieder geval, de vraag over Vsynx blijft. Als het zo hoort, ik heb er geen probleem mee, maar vroeg me het wel af. De voornaamste reden van kopen blijft de Co-Op mode. Bij de PC lagt die mode namelijk als de t*****, maar volgens mij is dat ook omdat het niet op servers wordt gedraaid, maar op PCs.

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    De coop in SS is wel goed zonder enige lag, het probleem is dat je als je bijv een breedbeeld tv hebt dat je zwartje balken aan de zijkant hebt, ik weet niet of dit ook met een gewone tv is. In iedergeval je kunt niet volledig beeld krijgen.
    Zelf heb ik geen problemen met Vsynx, gewoon zoals het hoord een clean scherm :)
    En idd Will Rock mist toch aardig wat sfeer t.o.v Serious Sam.

15. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
  16. Redblack foreve

Redblack foreve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb serious sam nog gehad op mijn xbox en vond et best wel leuk, vooral als je van hersenloos knallen houdt. Een aanrader voor iedereen die het geweld uit zijn lijf wil knallen

17. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem geleend van Jeroen en het is bulten droog maar van de pics van de monsters had je wel wat meer kunnen verwachten vind ik

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ach jah, als er soms meer dan 2000 beesten op je af komen maakt het ook niet uit of het echt mooie monsters zijn, volgens mij ben je dan meer gefocest op je gunnetje :D

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb hem ook.. en ik blijf het een gaaf spel vinden..
    Kwa keuze UC en SS vond ik SS beter.. UC heb ik eigenlijk nooit meer gespeeld nadat ik hem uitgespeeld had (heb geen live) Serious Sam echter wel.. Alleen je moet hem wel op hard of hoger spelen.. Eerste keer dat ik hem uitspeelde deed ik dat op normal, toen had ik iets van 129 levens op het einde.. :)
    Maar als ik ff zin heb in mindless fraggen dan speel ik toch SS.

20. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    http://xbox.ign.com/articles/376/376303p3.html

'Almost never seen on a console game (I can only think of one other instance), this game essentially has v-synch turned off. Something seemingly exclusive to the PC, v-synch basically keeps the game from artifacting. Turn it off and the framerate may improve, but the game suffers some visual hiccups. This makes no sense since TVs have basically the same refresh rate, but whatever is going on in the graphics engine, it's the same experience as a PC with no v-synch. Essentially, when you turn, you can actually see the screen refreshing, creating misconnecting lines on the screen that can best be described as wrinkles. You may watch Serious Sam in action, turn and say, "that doesn't look right, but I don't know why." For a game that requires you to turn often, this can become quite annoying and it will occur even when there are no enemies onscreen'

De enige review waarin ik dit ben tegengekomen. Is dit omdat men het eigenlijk bij PC games wel gewend is dat het voorkomt? Ik heb er geen problemen mee, maar ik heb nog nooit Vsync issues gehad op consoles, Halo en Unreal Championship hebben hier bijvoorbeeld geen last van.

Verder blijft het inderdaad een kick spel. Ik heb de PC versie ook, maar vooral voor CO-OP gekocht, bij PC online lagt dat ongelofelijk.

Deel Deze Pagina