Zoals iedereen wel gemerkt heeft loopt de server de laatste tijd enorm te bokken.. net nu het wel aardig loopt. We zijn al druk bezig met het zoeken naar een nieuwe (we doen he tniet voor ons plezier..) We weten dat er een drukke tijd aan zit te komen en willen dus graag snel naar een nieuwe/andere server. iemand nog ideeen? Je kan dan wel aankomen met server racks van duizenden guldens de maan, dat doen we dus neit, iemand nog n leuk plekje waar we terecht kunnen?
Geocities Nee eerlijk gezegt zoek ik ook al wel lang naar een goede server. Hoeveel ben je berijd ervoor te betalen?!?
ja ligt eraan wat je wil betalen he! een site van een kameraad van me: www.servicez.org, moet goed zijn enne ik heb mijn site op een gratis webhost staan, namelijk www.host.sk om de snelheid van host.sk te checken kijk maar op http://dbfever.host.sk/nl/thewebpage-news.htm
Hhehe dat is juist het probleem, we hebben niet echt een budget, nu betalen we 'maar' 15 euro de maand.. We hopen binnenkort nog wel wat te verdienen om er wat meer aan uit te kunnen geven maar we zitten dus eignelijk gewoon diep in de shit.. Er zijn zat hosters die aanbieden wat we willen, maar er is altijd wel iets, de ene heeft geen nieuwste php zooi, de ander geeft nauwelijks antwoord op je vragen, de ander is elke dag down, de volgende is zo traag als de nete etc.. Moeilijk om ze allemaal te testen (Hadden we nou toch maar naar DGnet gegaan )
ok, we gaan allemaal banners klikken enne, je kan wel een lening bij me afsluiten, ik ben zelfs nog goedkoper dan frisia financieringen
Als jullie geld doneren worden jullie alles nee maar ik weet niet precies waarom de server steeds loopt te bokken, zal het eens vragen aan die knakker misschien dat Jorrit nog wel een leuke host weet.. 2002 is echt geen goed jaar voor ons..
Heeft er ook nog iemand een supergoede server die gratis is. Dus geen geocitys en tripod. Ik zelf heb 10 mb gratis gekregen van zeelandnet (websiteruimte) maar zoek voor wat anders
host.sk is best goed, maar je moet wel ff skandinavish ontcijferen, en dat op me site van HET IS NIET ZO SNEL...... dat is eigenlijk nog van toen mijn site op coolfreepages.com stond. host.sk is best goed
back ontopic.. Gisteravond ff met iemand gepraat die n leuk lijntje heeft liggen, kon ik een HDD gaan plaatsen in zn rack.. hmm.. is weer net ff teveel van het goeie
HEy Wouter kijk hier eens http://www.digitalus.nl/pakketten.php?referrer= voor 13,50 per maand heb je een ongelofelijk pakket met mysql alles wat je nodig hebt. Groetjes Frank Jullie aanstaande concurent
ow ben jij die gast die met Floris en Kris die site gaat maken? en Digitalus stond laatst al bij ons op het lijstje ja.. was iets mee, had niet de allernieuwste GDLib ofzo, en die wouden ze niet upgraden..
Neeh sorry ik ben nog iets anders Das jammer want ze zijn echt goedkoop! je kan ook bij www.netbuy.nl kijken dan heb je gewoon echt een mega server alleen jah de prijs he das daar wat minder. Frank
NOG iets anders???? help Dan moeten we zometeen serieus aan de bak joh Toch niet de console versie van gamers.nl..??