Kijk als je op internet online ga gamen bijv ut2003 dan krijg je allemaal servers die uit verschillende landen enzo komen waarom zijn die dan nooit opgedeeld in landen . dus als je alleen servers krijg van een bepaald land, of zelfs provincie Gaan ze bij xbox live zoiets doen? en nog iets als je bijv met xbox live een voetbal game met iemand speel en altijd met de zelfde groep wil tegen een andere kan je dan niet opgeroepen worden bijv als je xbox gewoon uitsta en er dan iets ga piepen ofzo zal wel gaaf zijn
De servers zijn van MS en staan bij MS (nouja, niet ergens bij de buurman iig ) Ik snap verder je verhaal niet echt? Dat laatste : Zal je toch echt zelf moeten doen icm mobiele telefoon oid
of hem aan laten staan en via die buddy list opgeroepen worden zou wel leuk zijn dat als je xbox aan staat en je speelt een ander offline spel dat je een popupje krijgt als je vrienden online zijn \(moet je wel zelf aan kunnen zetten of je dat wil dan)
geef mij dan maar een paar mensen uit je msn lijst.. ik heb maar 10 mensen ofzo in me lijst met een xbox... en met 3kwart praat ik niet eens....