Service goed??? NOT

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dr_Funkenstein, 7 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr_Funkenstein

Dr_Funkenstein www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 26 maart mijn xbox netjes in de UPS doos gedaan en opgestuurd. Nu 7 april nog steeds niet terug na al ongeveer 20 keer gebeld te hebben. Ze zijn hem om "technische" redenen zoals ze zelf zeiden even kwijt omdat ze een serienummer verkeerd hadden genoteerd. Dat klinkt mij meer als bureaucratisch. Ze weten dat mijn Xbox in Duitsland bij de repairservice staat maar daar staat ie met een verkeerd nummer in de computer dus sturen ze hem niet terug. Nu hebben ze voor mij een nieuwe opdracht aangemaakt om dat serienummerprobleem te verhelpen met als gevolg dat de chauffeur van UPS me op een gegeven moment belde dat ie weer onderweg was met een lege doos..... *zucht* Hij wou mijn Xbox dus voor de 2e keer ophalen. Zoals het er nu naar uitziet kan et nog wel ff duren voordat ik hem terugkrijg of ze moeten eindelijk eens de bureaucratie verbreken en de repairservice bellen dat die xbox die daar staat met MIJN serienummer gewoon terug moet worden gestuurd naar mijn adres. Ik had net 2 weken Live en nou kan ik als 2 weken niks doen en als ik niet uitkijk nog langer. Dus wat de goeie service betreft deel ik de meningen hier dus niet. Daar komt nog bij dat ik goed engels kan en nog goed uit kan leggen en kan vragen wat het probleem is als ik weer de zoveelste support medewerker (die half iers, half frans praat) aan de lijn krijg, maar hoe moet dat met mensen die niet goed of bijna geen engels praten??? Mijn advies voor mensen die voor de eerste keer hun Xbox willen laten repareren en nog garantie hebben is of gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt OF je serienummer 6 keer laten checken door de support voordat je de telefoon eropgooit. Want mij hebben ze niet laten weten toen ik belde dat dat zo'n belangrijk detail was en wat nu de reden blijkt te zijn dat ik hem maar niet terugkrijg.

greetz Frank.

2. Dr_Funkenstein

Dr_Funkenstein www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    oops, ik heb per ongeluk op New Thread gedrukt ipv op reply in het "ervaringen met x-box reparatie" topic. Kan een moderator dit onderwerp misschien verwijderen? Ik heb al een reply in het betreffende topic toegevoegd. Mijn excuus voor het ongemak.

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Zijn rot knopjes ja had ik eerst ook soms.

effe over je vraag: ja het is echt heel klote voor je
    als ze echt niks regelen, dat je je xbox terug krijg
    dan moet je gewoon de pollitie de zaak laten opknappen.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Geen probleem. Tip: je hoeft voortaan niet bij elke reply een subject in te vullen. Alleen bij een nieuwe thread is dat verplicht. Dat voorkomt dat je per ongeluk een nieuwe thread aanmaakt, en het scheelt je nog werk ook :) (met het subject wordt normaal gesproken toch niks gedaan).

Anywayz, case closed.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Kan gebeuren :) ik sluit deze thread wel

edit: shit de duivel die fladdert door de nacht is me voor :)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee ik sluit de thread wel :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina