Service Pack 2, pc start opnieuw!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxgangsta, 29 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    AARGH! ik heb net SP2 gedownload en geinstalleerd, en toen starte m'n computer opnieuw op en kreeg ik een scherm met of ik wel of geen automatische opdates wilde.

ik klikte op wel en toen ok, maar toen viel m'n pc uit en starte opnieuw. als ik op m'n naam klik in het beginscherm staat er dat m'n instellingen geladen worden maar dan start m'n pc weer op, dit gaat de hele tijd door!

ik zit nu trouwens op een andere computer, maar is er iemand die weet wat ik moet doen?

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit probleem ook. Druk tijdens het opstarten op F8. Dan kun je in de veilige modus opstarten en het servicepack weer verwijderen.

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt! maar heb je nog geprobeerd om SP2 opnieuw te installeren?

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet helemaal hetzelfde probleem gehad. Ik had SP2 eerst geinstalleerd, en daarna een programma geinstalleerd waarmee hij blijkbaar een conflict gaf. Waarschijnlijk heeft SP2 een conflict met een programma bij jou, in die andere thread over SP2 staat volgens mij een link naar een lijst met programma's die niet onder SP2 werken. Misschien eens kijken of een van die programma's de reden kan zijn.
    Ik heb via F8 => veilige modus het programma er weer afgegooid en SP2 laten staan. Dus met opnieuw installeren heb ik geen ervaring.

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm, als ik op F8 druk gebeurd er niets bij mij.. als ik op DEL druk krijg ik een blauw scherm met allemaal vage dingen, en ik kan ook op TAB drukken staat er, maar dan gebeurd er bij mij niets, wat moet ik doen?

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit had je natuurlijk ook in deze thread kunnen vragen. Gaat min of meer over het zelfde. Deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina