hallo, ik heb nogal een groot probleem bijna alles waar ik mee werk heeft SP2 nodig maar als ik dat instaleer word me beeld zwart en kan ik niks meer heeft iemand dit probleem ook en wat heeft die eraan gedaan
misschien kan je beter heel je systeem opnieuw installeren, dan gelijk sp2 update uitvoeren etc. etc. dan zou het allemaal goed moeten werken.
ik heb een paar keer service pack 2 geÏnstalleerd en elke keer m'n pc naar de klooten. op m'n vorige pc deed msn en windows media player wazig en kon ik bepaalde spellen niet meer spelen. ik heb het op mijn nieuwe pc geprobeerd 3 weken geleden en toen heeft m'n computer mijn dvd brander verstoten en was het alleen nog maar een cd brander. en windows opnieuw installeren hielp niet. ik wou 2 weken geleden visual studios installeren voor een school project maar toen ik zag dat je service pack 2 moest installeren heb ik daar toch maar van afgezien. niks dan ellende
ik had ook dat probleem als ik SP2 instaleerde ik heb daarna maar mijn pc helemaal geformateeerd en opnieuw windows XP geinstaleerd daarna SP2 erop en toen ging het wel gewoon allemaal goed Dus instaleer je pc gewoon helemaal opnieuw en ga pas weer spellen en programma's erop zetten als je alle updates van windows hebt geinstaleerd Werkte voor mij