ik zal gelijk beginnen; als ik een filmpje wil kijken op internet loopt de computer helemaal sloom, aan de videokaart ligt het niet...dus ik heb de pc helemaal opnieuw geinstaleerd alles eraf etc etc. toen heb ik alles opnieuw had geinstaleerd..toen deed die het wel, alle updates ook van windows etc..alles deed het. maar ik had service pack 2 nog niet geinstaleerd...dus ik instaleerde die, computer opnieuw herstart...maar toen had ik weer hetzelfde probleem....de computer liep weer helemaal sloom als ik een filmpje keek. dus het ligt blijkbaar aan service pack 2...maar hoe kan dat, ligt dat aan men moederbord ofso..dat die kapot is ofso?...of iets anders..want is vet irritant..kan somige spellen nu nie spelen etc. dus weet iemand hoe dit kan??
Sinds ik sp2 heb geinstalleerd is vooral het surfen langzamer geworden,ik denk dat je er weinig aan kan doen.
ja maar het is gewoon dat alles traag loopt..want als ik hem dus instaleer..en ik kijk een filmpje op internet bijvoorbeeld..dan loopt egt alles traag..dus ik druk dan op ctrl, alt, delete...en dan zie je dus heel langzaam een paar lijntjes komen..en komen er een paar lettertjes in beeld..dan komt de fuinctie: stoppen ofso...en dan zie je nog een balkje heel langzaam komen...met nu beindiggen..dus is echt vet irritant..en als alles uiteindelijk is afgesloten doet die gewoon weer normaal.
volgens mij is men bios gewoon naar de knoppe..., weet iemand een programma ofso..waarmee je alles kan zien van je computer...hoeveel gehuegen, welke bios, alles zo'n beetje...want die bestaan wel..maar weet zo niet de namen.
Everest. Dat staat in de "hoofdthread" over pc's. Dat had je kunnen weten als je niet voor elk wissewasje een nieuwe draad zou openen Sorry voor het wannab mod gedrag
oke ik heb dat programma geinstaleerd, en er zit een update van 2002 op men bios, nu wil ik hem update, maar heb geen idee waar ik die kan vinden dit staat er bij mijn bios gegevens: BIOS type: Award Award BIOS type: Phoenix-Award BIOS v6.00PG Award BIOS boodschap: W6701M7 V1.18 121002 15:15:00 MEDIONPC LN Datum systeem BIOS: 12/13/02 Datum Video BIOS: 02/24/05 en ik kon ook ergens klikken om de nieuwste update erop te zetten, maar dan moet ik betalen..en daar heb ik ook geen zin in
Bios opnieuw flashen is niet niks... Ik zou dr maar mee uitkijken als ik jou was. En als je pc traag is gaan lopen na sp2, dan ligt het denk ik niet aan de bios. Op alt + ctrl + del kan je bij precessen zien wat zoveer geheugen inneemt, moet je eens kijken wat het is.
Ik zou eerst eens kijken naar de software die je gebruikt, zit daar misschien iets bij wat niet goed werkt onder SP2? Zoek dat eerst maar eens uit. Zal echt niet met je bios te maken hebben.