Hey mannen.. Na enkele weken enorm tevreden te zijn met mijn XBox wil ik verder.. Ik wil een boxen set kopen voor wat beter geluid als uit mijn crappy tvboxjes. Nu is mijn PC aangesloten op een versterker, maar dit ding is zwaar aan t verouderen.. en heeft maar 2 boxen.. Heeft iemand een tip of suggestie wat ik het best kan kopen/doen. Muziek op een stereo luister ik nooit, dus dat is niet interessant... Kan ik het best een Dolby surround boxen set voor de XBox kopen?? En zo ja.. welke kun je me aanbevelen !@!@ Of kan ik beter proberen zowel mijn sexbox als mijn pc op een nieuw systeem aan te sluiten.. en wat is dan een goede keus. 1@!@ Ik heb een budget van 200 of 250 in mijn hoofd. Maar zitten er veel voordelen aan een duurder wil ik best naar boven uitwijken, da's dan geen probleem. thx
Je kunt het beste een keer de zoekfunctie gebruiken voordat je iets vraagt wat al tig keer voorbij is gekomen.
yah yah.. I r teh funkie Sex Boxer now !@! Maar ik wil gewoon ergens een lekker soundje kopen en dan beetje geluid kweken.. Heb alleen geen zin om 60 pages aan gezooi door te lezen.. Ben nu op page 3 :|
Mjah, ik heb t al vaak gezegd, maar als je goedkoop klaar wilt zijn en toch mooi geluid wilt hebben dan haal je voor €60 het Thrustmaster Sound System. 2.1 maar echt fantastisch geluid, mogelijkheid voor het inschakelen van 3D Sound en aparte regeling van lage en hoge tonen...
ik wil niet perse goedkoop uit zijn (de prijs boeit me niet 250 euries is een richtlijn, t kan best zijn dat ik straks 450 uitgeef) .. T moet goed zijn en lekker makkelijk. En 5.1 ofzo, geen 2.1
Ik ga deze denk ik kopen klik Hij is speciaal voor de xbox ontworpen. Als je trouwens een 5.1 set gaat kopen moet je wel een advance scart cable hebben.
Koop een dts versterker en boxenset van een goed merk, luister naar keuze in een goede zaak en pas het aan aan je budget.
Die Thrustmaster set bij de Dixons= goedkoop en ziet er wel goed uit of hij lekker klinkt weet ik niet, maar denk ik wel.
Je moet wel opletten of de set een optische ingang bevat. Anders kan je hem niet op je Xbox aansluiten. Zo'n set is bijna niet te krijgen onder een bedrag van 150 Euro
Een beetje meer sparen en je krijg deze: http://www.logitech.com/index.cfm?page=news&contentid=6348&countryid=19&languageid=1 Is van logitech kan er op elk spelcomputer inpluggen en ook op een pc succes...........