Het leek me leuk om hier een lijst te maken waar je je op kan aanmelden als je kont wilt schoppen tegen andere xbw members. Niemand houd van lag, en tegen deze lijst zou je in principe nagenoeg lag free kunnen spelen. Misschien ook een tof idee om hier je keiharde wins tegen xbw members te posten. Bijdrage van Daz: Hier kun je ook je gamertag aan toevoegen http://gamertag.leedbek.nl/addgamertag.php?id=24 Challenger gamertags Kingkaneda gys666 WarlordRK Tyfoon NL Peter M06
WarlordRK Vrijdag heb ik vrij, en dan ook meteen vakantie dus kom maar op ! Ik gebruik meestal Ryu, die wissel ik af met C.Viper dus dan weten jullie dat ^^
Thx Daz, die was ik indd even vergeten. Het nadeel is alleen dat wanneer mensen zich alleen via de link melden deze thread sneller in de vergetelheid raakt doordat er minder posts komen.
Hey, Ik sta er ook al op Voeg me maar toe. Jammer dat er geen tournament mode is net als bij SF:IIHD.
Tournament zou indd tof zijn. We kunnen als we een flinke lijst hebben(16,32 of 64) zelf tournaments houden dat is ook wel tof.
voeg mij ook maar toe, ik ben niet goed, maar vindt het wel een ontzettend vette game! Als ik maar niet tegen Gijs wordt ingepland, de eerste ronde @ Nindo: ik heb ergens geruchten gehoord/gelezen dat ze T. Hawk en Deejay gaan uitbrengen. Echter zijn het maar geruchten..